Forum > Santa Fe SM
Zbieżność tylne zawieszenie - problem z ustawieniem.
ELETomek:
Na foto belka od santa fe 4WD. Regulacja jest tylko w zakresie tych podłużnych otworów
bandzior13:
Ja mam napęd tylko na przód. więc belka wygląda jak w załączniku.
Rozumiem że regulacja jest tylko na tych czterech śrubach?
Podsumowując jeśli belka nie jest gdzieś uszkodzona.
To do wymiany śruby regulujące (x4),
wahacz poprzeczny dolny i górny (x2) + niezbędne tulejki.
Jeśli to nie pomoże to wahacze do wymiany + ewentualnie zwrotnice - ale to już większy wydatek.
Zakup używanej belki nie do końca mi odpowiada.
ELETomek:
A tak w ogóle to auto się źle prowadzi, zużywa opony? Czy tylko walka idzie o właściwe ustawienia same w sobie? Może nie warto się za to brać.
Ale jeśli już to zacząłbym od diagnostyki weryfikacji elementów łączących czyli śrub, tulei, sworzni.
bandzior13:
Po ustawieniu zbieżności tak jak na ostatniej grafice, gdy nim jeżdżę to ściąga trochę w prawo i żeby nie ściągało to muszę kierownicę przekręcić delikatnie w lewo.
Gdy pozwolę ustawić się kołom samym podczas jazdy to kierownica się prostuje ale wtedy zaczyna się właśnie zjeżdżanie do prawej strony.
Teraz czy dobrze rozumiem rozpiskę części (5455511.png)
żeby wymienić mocowania belki potrzebował będę
4x 55454 - tulejka
2x 55495 - śruba
4x 62472 - guma absorbująca
bandzior13:
Postanowiłem wymienić sprężyny z tyłu.
Oraz tulejki i śruby od regulacji zbieżności.
W tej chwili czekam na części. Fox ma problem ze ściągnięciem dwóch rzeczy. (sezon urlopowy)
Jak będę miał jakieś nowe wieści to na pewno się odezwę.
Nawigacja
[#] Następna strona