Cześć, nie widzę tu takiego tematu, więc wrzucę swoje uwagi.
Mój ma przejechane ponad 20tys.
Dzwięk:
Samochód oczywiscie terkocze z powodu obecnosci 3 cylindrow: na starcie i podczas 'wdepnięcia', zwlaszcza przy niskich obrotach. Nie jest to dla mnie denerwujące, a nawet potrafi brzmieć przyjemnie (sportowo ?
), w każdym razie chyba lepiej niż piłowanie wolnossacego silnika na 6k rpm.
Wiem, ze niektórych niepokoi dzwięk, który potrafi pojawić się na starcie (czytałem o dzwiękach metalicznego 'tarcia', ale nie znalazłem żadnych informacji żeby był z tym jakiś realny problem. Dopiero po wsłuchaniu zauważyłem, że faktycznie u mnie przez ok 30s po starcie słychać jakiś dodatkowy szelest, potem znika (czyżby napinacz lańcucha potrzebował czasu az pojawi sie ciśnienie oleju ?)
Zawieszenie:
Samochod wg mnie bardzo przyjemnie się prowadzi, ale przesiadłem się z wyższego. Zawieszenie jest lekko twarde, sprawia wrażenie sprężystego i zwartego. Napewno lepiej bierze się zakręty niż suvem.
Dynamika jazdy:
Jest tak, jak się spodziewałem po czytaniu recenzji, czyli nieźle. Jeśli ktoś przesiada się z benzyny wolnossacej o podobnym stusunku moc/masa to powinien być zadowolony. Oczywiście nie jest to rakieta, ale przy prędkościach miejskich ma wyraźne 'odejście' po mocniejszym wciśnięciu na gaz.
Spalanie:
Ponieważ jeżdżę głownie po mieście - u mnie wychodzi minimum 7L jeśli nie ma wielkich korków. W trasie oczywiscie mniej.
Odnośnie bagażnika - 2 poziomy pod podłogą pozwalają nawciskać trochę narzędzi itp, to mi się podoba. Szkoda, że srebrne zaczepy podłogi (do siatki) są chyba z plastiku. U mnie trzeba też dość mocno trzasnąć klapą bagażnika żeby się domknęła.
Mam jeszcze uwagę odnośnie szyby przedniej. Moduł kamerki od asystenta pasa ruchu zabiera trochę miejsca na szybie, jeśli ktoś chciałby zamontować rejestrator w formie lusterka, montowanego na oryginalne, to chyba moduł będzie zasłaniać część kadru.