Forum > i30 GD

Końcówki drążków kierowniczych - co wybrać

<< < (2/2)

TomekZet:
Nie ma to znaczenia, który mechanik czego nie skontrował. Zakres regulacji na drążku powinien pozwolić ustawić zbieżność jak należy.
Zastanawia mnie tylko skąd wziąłeś cztery drążki. Może chodzi o drążki i końcówki drążków. Wtedy będzie to w ilości 4 sztuk części wymienionych.

grzesiekkk:
Tak tak, przepraszam, oczywiście chodzi w calym poscie o końcówki drążka. Taka dziwna sprawa była, aso wymienilo najpierw dwa tyle, potem jedno lewe (tylko!!) z przodu, a prawe zostawili. Tak wynika z faktur. Takze podjalem się wymiany tej ostatniej, czwartej niewymienionej, szczególnie, ze byly juz luzy

bar11:
Po standardowej wymianie samych końcówek drążka. Bez problemu powinni ci geometrię ustawić. Problem może być tak jak u mnie kiedy śruby z tyłu od zbieżności się zapiekły i trzeba było je ciąć.

grzesiekkk:
Jak to powiedzieli w wulkanizacji - "gdyby bylo skontrowane (wiec chyba wg nich poprawnie wymienione) to bym raz dwa ustawil". A tak to szarpal i ustawial, a kola ani drgnely, nie chce strzelac na jakim ostatecznie stopniu skonczyl, ale no byl skraj. O problemie ze srubami czy cos nie wspominali. Jutro moge wyslac zdjecie z przeprowadzonej geometrii, moze wiecej wyjasni, tak to teraz moze nie do konca potrafie zobrazowac

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej