Autor Wątek: [S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25  (Przeczytany 15420 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sikorek

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« dnia: 13 Kwiecień 2012, 11:34:41 »
Witam!
Chciałem prosić o poradę.
A mianowicie :
posiadam Hultaja S-coupe Gt
mój problem polega na tym,że kiedy wciskam gaz do dechy auto jedzie normalnie tylko do momentu kiedy turbina zaczyna pompować,-gdy zapali się pierwsza czerwona lampka - samochód szarpie , dusi się zachowuje się jak by miał padaczkę :( obrotek stoi w miejscu a doładowanie rośnie.
Na postoju wszystko ok, kręci się do 6500 bez problemu
wymienione :
filtry wszystkie
kable WN
świece
Przewody podciśnieniowe
Co to może być?
Na starym forum był temat,ale o Ls'ie,i nie ma zastosowania w moim przypadku, a może ktoś z Was miał podobny problem?
Pomożecie?

[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-10-04, 09:01 ]
Tagowanie tematu.

Offline skali

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 441
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001998647968
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Kwiecień 2012, 14:15:30 »
Pompa paliwa lub przepłyowmierz jak dla mnie.. Udaj sie do mechanika i sprawdź ile pompuje (powinieneś mieć  coś w stylu wentylka na listwie wtryskowej)

Sikorek

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Kwiecień 2012, 19:14:48 »
Dzięki za odzew.:)
Jutro sprawdze...

NieAmator

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Kwiecień 2012, 07:27:17 »
Odkręć troche turbinki ze śruby masz tam pod maską regulacje cofnij na śrubie kontrę i lekko śrubkę wykręć ,,lekko"!

Sikorek

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Kwiecień 2012, 19:02:31 »
Turbinka ładuje dobrze, nawet trochę ponad serie  :evil:
a jeżeli dobrze rozumiem to mowa o zaworze 'wastegate' - upustowym spalin

Ups.. :oops:  zapomniałem dodać , że turbinka to garett T25... sorki :oops:
wastegate przełożony z poprzedniej seryjnej ustawiony na 0,5 bar...

[ Dodano: 2012-04-14, 19:05 ]
zadam trochę może dziwne pytanie...czy brak intercooler'a może powodować takie objawy...

harabin

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Kwiecień 2012, 19:11:28 »
MAP-sensor, jak i kontroler cisnienia na listwie wtryskowej do sprawdzenia.

Sikorek

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Kwiecień 2012, 19:24:14 »
jak sprawdzić kontroler ciśnienia?
MAP sensor??

Lookas

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Kwiecień 2012, 23:34:11 »
a zalozyles swinie czy tylko zmiana turbo = zwiekszenie doladowania?
Cytat: "harabin"
MAP-sensor, jak i kontroler cisnienia na listwie wtryskowej do sprawdzenia. :-/

tam chyba nie bylo MAPa tylko standartowo MAF .? :-/  ale ja sie nie znam nie mialem tego i mnie to nie interesuje bardzo.

harabin

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Kwiecień 2012, 20:58:53 »
S-coupe to dośś dziwne auto, tu fotka(znawcy będą wiedzieli)   :)  :


Lookas

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Kwiecień 2012, 22:05:42 »
o prosze, ale sie nie spodziewalem w takim wykonaniu tylko bardziej tradycyjnie. swoja droga to wygloda jak sterownik gazu z podlanczonym cisnieniem gazu hehe.

harabin

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Kwiecień 2012, 00:45:17 »
I tu się nie mylisz, zasada jest bardzo podobna do określonego obszaru instalacji LPG.
A fotka tak na szybko bo immobilizer+alarm+centralny zamek  w pseudo wykonaniu poprzedniego właściciela zżerały moje nerwy i miałem jeszcze co nieco rozebrane po usuwaniu tych "udogodnień", więc raz, dwa pod deche, fota i na forum :)


A kolega niech wybłyska sobie błędy :D Juz to tutaj gdzieś dawałem z pozostałości po mojej tłumaczonej serwisówce.

Sikorek

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #11 dnia: 18 Kwiecień 2012, 18:42:23 »
Dzięki za sugestie..za wybłyskiwanie się wziąłem najpierw..niestety żarówka nie świeci...a jest i to na pewno nie spalona a wszystko robiłem  według instrukcji...
Najwyżej wymontuje map sensor i sprawdzimy co w trawie piszczy

a co do świnki to może kiedyś na pewno  :lol: tymczasem standard ...
 a doładowanie delikatnie większe bo 0.5 bar

harabin

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #12 dnia: 20 Kwiecień 2012, 04:01:23 »
Nie radze kompa wyciągać bo i tak nic nie sprawdzisz, czym :]
Żeby wybłyskać błędy trzeba najpierw zamontować żaróweczkę której w standardzie nie ma, podobnie żaróweczka przypominająca o zapięciu pasów.

Przy stanie obecnym jak zapodasz wieksze ciśnienie to zapewne przy pierwszym lepszym dodaniu gazu korbowód wyjdzie bokiem :]

P.S
Odnośnie obrotów G4EKT kręci sie na 6200obr/min a nie 6500obr/min

Sikorek

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #13 dnia: 20 Kwiecień 2012, 18:16:14 »
W kompie można sprawdzić pojemności kondensatorów, diody tranzystory...
a co do żaróweczki:  ''niestety żarówka nie świeci...a jest i to na pewno nie spalona''
i dlatego podejrzewam albo instalacje albo kompa..:(

możliwe że obrotek kłamie...bo jest 6500 jak w pysk strzelił :)

 a korbowód jeszcze się nigdzie nie wybiera ;-)  mam nadzieje ;)

Kucol

  • Gość
[S-Coupe] Szarpanie,dławienie S-coupe Gt T25
« Odpowiedź #14 dnia: 20 Kwiecień 2012, 19:40:00 »
mój tez na obrotku pokazuje 6500