Autor Wątek: [Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentua  (Przeczytany 11041 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

NieAmator

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentua
« dnia: 12 Kwiecień 2012, 10:01:58 »
Witam testy mojej lantry mam już za sobą zrobiłem już ok 1500 km i czas wytknąć palcem usterki. Na początek auto przy 100 km/h ma obroty 3250 za dużo w poprzedniej miałem 3000 równe, spalanie na trasie to ok 9-10 litrów za dużo! jak silnik się rozgrzeje to jak by nie palił na jeden gar jest zamulony lubi gasnąć na jałowym, obroty falują drażniące to jest. No i przegub na wykończeniu, strasznie sie tłucze po przejechaniu ok 20- 30 km daje znać o sobie, i tu główne pytanie czy ciężko go wymienić?

Hanslubuskie

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Kwiecień 2012, 12:28:27 »
witam witam, o ile nie zmienili budowy po 99 roku to sciagasz kolo odkrecasz srube mozujaca, ii tu moj sposob odkrecasz amortyzator (2 sruby) wtedy cala zwrotnica sie odchyli, wyjmujesz poloske i wybijasz przegub, tylko zanim to zrobisz to sprawdz czy nie masz kilku rodzai, bo w moim roczniku wystepowaly rozne ilosci zebow i wewnetrznych i zewnetrznych, zebys pozniej nie mial buuuu ze kupiles przegub, stary wyjales a nowy nie pasuje. no i koronka ABS dwa rodzaje 29 i 44 zeby,
Powodzenia

NieAmator

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Kwiecień 2012, 17:25:18 »
dobra z przegubem sobie poradze, teraz problem z tymi obrotami nie wierze zebym mial tak krotka skrzynie ;/

Offline skali

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 441
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001998647968
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Kwiecień 2012, 17:32:25 »
Ja przy 100 km/h w Lantrze mam ok 2950, w Scoupe już ok 3050
Co do spalania 9 L to normalne w 1.6 ;) Nie to co u mnie w 1.5 - 6,5L/100  :-P

Grabarz

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Kwiecień 2012, 18:17:55 »
przy stowce troche ponad 3000 w 1.6powinno byc

matunio20

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Kwiecień 2012, 19:31:25 »
No czyli obroty masz ok, przegub wymienisz w dwie godziny jak będziesz miał wszystkie klucze i nie będzie problemów, może nawet uda się szybciej. telepanie budą?? możliwie ze po dzwonie. więcej na pw, ie będę tu pisał tak drastycznych rzeczy <lol2> pisz na gg.

NieAmator

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Kwiecień 2012, 08:58:15 »
no nie wiem lantra 1.8 spaliła mi 7.8 litra gazu na setke i w obliczeniach sie nie pomyliłem bo 3 razy liczyłem a nie jeżdze dynamicznie obroty to wypiąłem krokowca i spokój

Grabarz

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #7 dnia: 13 Kwiecień 2012, 16:24:11 »
wypielas i spokoj czyli jak?

NieAmator

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #8 dnia: 14 Kwiecień 2012, 07:30:22 »
wypiąłem i spokój

esox

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #9 dnia: 14 Kwiecień 2012, 10:47:10 »
Cytat: "NieAmator"
wypiąłem i spokój
i to dalej działa?

NieAmator

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #10 dnia: 14 Kwiecień 2012, 17:08:59 »
żadnego szarpania obrotami na rozgrzanym i tak falują ale zakres falowania to 50-80 obrotów więc jest lepiej bo tak to mi gasł jak się rozgrzał.

matunio20

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Kwiecień 2012, 17:16:59 »
NieAmator, nasz potrafi zgasnąć czasami przy zmianie biegu przy przeskoczeniu przez luz, czyli z D na R albo odwrotnie. ale to gdy szybko chcemy zmienić, czyli zatrzymanie i od razu szarpnięcie wajchą, gdy poczeka się z dwie sekundy to wszystko płynnie przechodzi ;o .

To tak na marginesie :D,

Powiedz czy nie pali więcej po odłączeniu krokowca?

Offline Timon

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 500
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Kwiecień 2012, 22:00:16 »
A kontrolka Check Engine Ci się przez to nie świeci? Powiedz też jak ze spalaniem po odłączeniu krokowca.

Mój Pony gasł jedynie na luzie gdy ECU zaczęło mu się walić. Teraz mam podobnie jak Ty - delikatne falowanie. Może to wina samego krokowca. Wcześniej, jeszcze przed wymianą ECU, czyściłem go, moczyłem w benzynie ekstrakcyjnej. Działał po tym jakby lepiej (sprawdzane baterią 9V), ALE pomimo tego, że lepiej jego ruch wysuwania i wsuwania się nie był płynny. Więc może to falowanie u mnie to jego wina. Wymiana w celu usunięcia jedynie falowania jest jednak nie opłacalna. Dużo szukania po szrotach, wysoka cena i loteria czy by byłoby lepiej.

NieAmator

  • Gość
[Lantra J1] Świeżo kupione auto, wady mojej lantry i ewentualne koszta.
« Odpowiedź #13 dnia: 15 Kwiecień 2012, 19:06:58 »
nie świeci, została wyjęta nie mam czasu rozebrać