Autor Wątek: [Santa Fe SM] Alarm Vulcan & seryjny centralny zamek  (Przeczytany 8934 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

arkadius_aa

  • Gość
[Santa Fe SM] Alarm Vulcan & seryjny centralny zamek
« dnia: 11 Kwiecień 2012, 00:19:16 »
Witam Wszystkich.
Posiadam S.F 2003r 2.0CRDi , w którym padły piloty od centralnego zamka.
Kupiłem zestaw alarmowy Vulcan z myślą połączenia go z seryjnym zamkiem.
Szukam wsparcia w tym przedsięwzięciu.
Zdjęcia,porady,miejsca poprowadzenia instalacji,kolory kabli w kostkach
- podłączenia  w skrzynce bezpieczników.
Schemat alarmu:



Dziękuję za każdą pomoc.

Offline Arni71

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 494
[Santa Fe SM] Alarm Vulcan & seryjny centralny zamek
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Kwiecień 2012, 08:32:31 »
Mam ten sam zamontowany ale niestety w kwestii podłączenia nie pomogę bo montował mi go elektryk, jeśli chodzi o sam alarm - spoko, współgra elegancko z centralnym zamkiem, jedynie nie działa podświetlenie wnętrza po otwarciu samochodu tak jak to ma miejsce podczas użycia oryginalnego pilota, ale poza tym ok.
Dodam że zamiast czujników ruchu i uderzeniowego mam zamontowany czujnik podciśnienia który zastępuje oba w/w czujniki i dodatkowo nie ma przy nim problemów z "dyndadłami" pod lusterkiem i muchami latającymi w kabinie na parkingu  :lol:

maciekw

  • Gość
[Santa Fe SM] Alarm Vulcan & seryjny centralny zamek
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Maj 2013, 08:21:14 »
Podłączyłem (w końcu!) centralkę zamka vulcan v3. Wcześniej zamontowałem moduł komfortu do domykania szyb. Póki co działa: właśnie domykanie szyb i sterowanie zamkami. Zostało do podłączenia:
- kierunkowskazy
- syrena
- krańcówki
- blokada zapłonu
- czujnik udaru i skalibrowanie
- może krańcówka hamulca.

Z dokumentacji znalazłem:
- syrenę - nie wiem którędy przeciągnąć przewód do syreny z kabiny pod maskę, więc chyba się "wepnę" do aktualnej. Przez przekaźnik, bo na SD-162 widzę, że syrena jest sterowna "-", a centralka podaje "+". Podpięcie w M13-2 p.9.

- kierunkowskazy mogę podłączyć albo w M13/2 p.8. (wtedy pewnie jeden przewód z dwóch możliwych w centralce i dodatkowo przez przekaźnik, bo znów centralka da + a na cewkę przekaźnika kierunkowskazów trzeba dać -) na podst. SD-162 albo do I/P-L p.5. i 6. na podstawie SD-174.

- krańcówki drzwi - I/P-E p.6. (SD-195), bagażnik - MM01 p.7. (SD-194) plus dioda zenera, maska M13-2 p.7. (SD-163)

- hamulec do MM02 p.2. (SD-190)

Ma ktoś pomysł, gdzie wcisnąć blokadę rozruchu? (tak jak na schemacie na początku tematu, przerywa obwód, a zapłon włącza przekaźnik). Przerwać EM02 p.2. (SD-62)?

Ma ktoś chęć podyskutować co do powyższego? może inne pomysły, wskazówki?