Dobra, trochę czasu minęło od mojego pytania. Ale ...
Założyłem hak z firmy Autohak Słupsk - przede wszystkim dlatego, że nie trzeba było podcinać zderzaka i jest polskiej produkcji (dla mnie to ważny aspekt)
Wiązkę kupiłem oddzielnie -
https://www.ehaki.pl/dedykowana-wiazka-13-pin-hyundai-i40-cw,sp,38,1368 - nie jest to reklama broń Boże. Zdecydowałem się na tą, gdyż jest dedykowana pod auto, ma wszystkie kostki, szybkozłączki itd, jedyny lut był przy wpięciu pod zasilanie z przodu auta pod kierownicą.
Inna sprawa, że 2h podane w instrukcji to można sobie między bajki włożyć. Z kolegą zeszło nam na założeniu wszystkiego koło 8h. Autko jeździ, ciągnie nic się nie dzieje. Jedynie trzeba się przyzwyczaić, że tylny zwis jest sporo niżej i trzeba uważać, żeby nie rozwalić kostki przy cofaniu do krawężnika
Co do samego haka zdecydowałem się na zwykły przykręcany hak, bez chowania itp.
Edit:
Przypomniałem sobie jeszcze czytając Wasze wypowiedzi. Autohak ma 85kg nacisku, co akurat stawia go dość wysoko