To druga wymiana sprzęgła?
Mój i20 też miał ponad tydzień temu rocznicę, 10 lat, ale .... 55 tysięcy km :mrgreen: Rocznie 5-6 się robi, w koło komina, czasem gdzieś dalej.
Był kiedyś na malowaniu przy klamkach, nie pomogło, w końcu sam to zrobiłem i trzyma - zdarłem do podkładu, zaprawiłem kolorem, i dodalem na to ultratwardy klej - trzyma trzeci rok(patent z tego forum, ale użytkownik już dawno się nie udziela), wcześniej kombinowałem z podklejaniem ale to było do bani, ruda wyszła.
Deska była wymieniana w środku, trzeszczało coś, rozebrali, i niby chyba nic nie stwierdzili, ale przy okazji tak mi ją urządzili, że musieli ze swojego testowego wkładać, a moją sobie wzięli. Generalnie jednak mniej trzeszczało.
Wymiana czujnika stop pod pedałem hamulca trzy lata temu.
Wymiana klocków przód chyba po pięciu latach - dosłownie się rozleciały, od początku był z nimi problem, straszny badziew, tekturowe chyba, tylne też praktycznie od nowości coś marudzą, ale jeżdżę.
Wymiana stacyjki/wkładek w zamkach, mam classic + i do tego roku otwierałem i zamykałem kluczykiem, dołożyłem sobie centralny i po 2-3 miesiącach kluczyk z wyrobienia został mi w stacyjce, wymienił mi taki fachura środek stacyjki, dorobił kluczyk, i zamek lub oba w drzwiach.
Słabo grzała prawa strona, powiedzmy, że lewa na 100%, to prawa na 30%, od początku tak było, ale wziąłem się za to może trzy lata temu wiosną, wypłukałem, nie wiem jak teraz ale po płukaniu jak lewa grzała na 100% to prawa na 70-80%, na pewno nie było to to samo po obu stronach, ale różnicy z przed płukania kolosalna.
Wymiana tłumika końcowego dwa lata temu, zgnił na łączeniu.
Pasuje chyba jakiś krzyżak wymienić w układzie kierowniczym, pytałem kiedyś o to i to mi zasugerowano tzn. skręcę w lewo i naglę odpuszczę - wezmę ręce z kierownicy to coś stuka, to samo na kostce starej czy płytach drogowych.
Jeszcze od wiosny coś się tłucze, często zaraz po przekręceniu kluczyka, czasem na postoju, nie wiem czy to nie dźwięki od pompy paliwa, pamiętam taki dźwięk miałem w starym tico jak pokrętłem chciałem wysokość świateł regulować, trudno to nagrać.
Dokładając hak i wpinając się w instalację zauważyłem rudą pod plastikiem w bagażniku, nad tylnym zderzakiem.
Prawdopodobnie ruda o klapę się upomina, ja nie miałem wcześniej nic z nią robione jak wielu na tym forum, nic nie wychodziło tak szybko jak co poniektórym, ale jak byłem klamki malować to sami sprawdzali czy nie wyłazi bo znali temat tylnych klap.
Auto z salonu, miało być na lata i oby było, trochę narzekania było, ale niektórzy pocieszali, że są nowe auta, co stają na autostradzie, czy w środku pola i ich właściciele mogą pomażyć o zrysowanych drzwiach od klamek czy rdzewiejących klapach bagazników.