Witam.
Moje autko: i30 CW (GD) Rok: 2013 (i20 ze stopki to prywatne żony)
Przebieg: prawie 190 tys.
Muszę wymienić kompletny zestaw sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko) - chyba wybiorę "SACHS".
W związku z tym mam kilka pytań.
1. Czy to prawda, że "przy okazji" warto wymienić:
- uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni
- uszczelniacz od strony silnika (jest taki?)
- uszczelniacze półosi
Wiem, że części nie są drogie, ale czy powyższe wymiany podnoszą bardzo koszty wymiany sprzęgła?
Byłbym też wdzięczny za numery oryginalnych uszczelniaczy :lol:
2. Czy wymieniać olej w skrzyni biegów?
3. Czy wymieniać wysprzęglik i pompę sprzęgła?
4. Może wymienić też gumy stabilizatora jak wszystko będzie ściągane (nigdy nie były wymieniane)?
5. Czy powinno się później ustawiać zbieżność?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc :-)