Forum > ix35 EL

[ix35 EL] TURBOKAMERA 10 odc.3/13 -stuki w zawieszeniu IX

<< < (3/12) > >>

Gringo:

--- Cytat: "firefighter1" ---Szkoda, że nie słychać jak to stuka, bardzo mnie to ciekawi.
--- Koniec cytatu ---
Faktycznie w materiale niewiele słychać :-/
Masz PW  ;-)  .

lukasz.zst:
Ja tam słyszałem wyraźnie te stuki

firefighter1:
Dzisiaj z Gringo jeździliśmy naszymi IX-ami. U Gringo jest ewidentne głuche jakby gumowe pukanie słyszalne z prawej przedniej części, szczególnie to usłyszeliśmy na jednym z podjazdów osiedlowych gdzie z drogi wystaje kostka (tzn jest co druga wyżej)taki anty poślizg i w trakcie jazdy po drodze, która ma a właściwie składa się z samych łat asfaltu z prawej strony. Później jechaliśmy moim. Na podjeździe podobne pukanie i z tej samej strony, natomiast po jeździe drogą ledwo i sporadycznie słyszalne. Wcześniej czegoś takiego nie miałem i wg mnie u mnie jest to łącznik stabilizatora (ten dźwięk jest dokładnie taki jak wybity łącznik stabilizatora)- czyli metal obsadzony w gumie.
Jutro przegląd serwisowy i zobaczymy co powiedzą  :-/ . Natomiast druga słyszalna u mnie rzecz/dźwięk to pstryknięcie podczas skręcania kół w maksymalne skrajne położenia. Okazuje się, że to osłona półosi przemieszcza się gdyż opaska, która ją trzyma jest sprężynowa i zwyczajnie nie ma siły trzymać osłony, wg mnie powinna być skręcana. Jutro dam zdjęcie bo dzisiaj ciemno.

jacek2:
U mnie przy przeglądzie wymieniono łączniki stabilizatora z przodu (przebieg ok 34 000 km) ale wcześniej nic nie stukało. Chcieli wymienić z tyłu, ale nie było ich na stanie. Więc zrobią to przy następnej wizycie (z tyłu też nic nie stuka).

firefighter1:
no więc po przeglądzie - koszt 817 PLN (bez filtra kabinowego bo sam wcześniej wymieniłem).
Co zrobiono: wymiana oleju i filtr oleju, sprawdzenie klimatyzacji, regulacja zamykania tylnych drzwi, wymiana prawego kierunkowskazu w lusterku (kierunkowskaz wcześniej kupiłem 80PLN), usunięcie strzałów z przodu samochodu podczas skręcania (poprawiono osłony drążków kierownicy, które strzykały), "dokręcono" wszystkie śruby zawieszenia bo po roku podobno trzeba (niby to zabieg na te postukiwanie z przodu, o którym jest ten temat), przeprowadzono test zawieszenia (amortyzatorów, hamulców, zbieżności, łączniki stabilizatora dobre) wydruk z komputera otrzymałem  i jedynie widzę, że w tylnych amortyzatorach jest różnica 15% na niekorzyść prawej strony. Wpisano w książkę serwisową dodatkowe akcesoria tj. telewizje i stację multimedialną, oczywiście przegląd powłoki lakierniczej, ciśnienie w kołach oraz pozostałe płyny.
Zapytałem o żarówki dwuwłóknowe w pokrywie bagażnika - odpowiedź w samochodzie nie ma wiązki elektrycznej aby uruchomić tam światła stop.
U kolegi Gringo w 1.6 jest wygłuszenie w masce silnika, u mnie nie ma. Serwis nie wie z czego to wynika  :-P .
Przejechałem się po drodze tarkowatej, kiepskiej jakościowo i nie słyszałem dzisiaj tego popukiwania z prawego przodu, zobaczymy bo w weekend mam 1000 km do zrobienia to wszystko wyjdzie.
Zgłosiłem sporadyczne resetowanie się średniego spalania, sprawdzono komputer-nie ma zarejestrowanych błędów oraz ustawienia komputera są właściwe. W stacji multimedialnej aktualizacja oprogramowania, dodanie obsługi modemów internetowych USB - chcę podłączyć internet dla Automapy i obsługi serwisu Miplo.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej