Forum > i40 VF
[i40 VF] 1.7 CRDi 136KM chiptuning
jacunio82:
jak cenowo wychodzi ?
Scp:
Też nad chipem się zastanawiam ale obawiam się o bezproblemową eksploatacje auta.
Pytanie czy ktoś może podzielić się doświadczeniem z użytkowania ( najlepiej tak z 50 tys. przebiegu ) jak się sprawuje 1.7 CRDI po chipie ( mówimy o sprawdzonym tunerze ) ?
dunski_szpieg:
Odświeżę kartofla, bo nikt nie napisal swojej opinii. Znaczy to że nikt beż awaryjnie po chip nie jeździł ;)
carsik:
ale co ma chip do awaryjności. Oświeć o co ci chodzi. Jeżeli pytasz czy jest możliwość żeby szybciej zużyło się sprzęgło to jest, niestety tak działa więcej momentu bardziej boli sprzęgło ale i tak generalnie większość zależy od kierownika. Itd itp
Zibi.S68:
Na ten temat jest napisane już na forum sam pisałem. Jak ktoś się boi zrobić tubing to niech się w ogóle do tego nie zabiera i nie zawraca gitary. Po zrobieniu tuningu można rozwalić silnik, skrzynie, a sprzęgło chyba najszybciej. Producenci zawsze zostawiają pewien margines który wykorzystują tunerzy, ale były samochody, gdzie producenci montowali prawie takie same silniki, takie same skrzynie oraz sprzęgło, a sprzęgło było obliczane do najmocniejszej wersji. Natomiast sterownik inaczej programowali. Zarżnięcie któregokolwiek z trzech elementów zależy tylko wyłącznie od kierowcy. Znam przypadki gdzie silnik fabryczny został zakatowany przez właściciela bo te silniki miały być niezniszczalne. Znam takich co tuningowali jeździli ok.10 lat sprzedali i samochód dalej jeździ.
Nawigacja
[#] Następna strona