Forum > Getz
Wymiana akumulatora 1.5 CRDi - nie taka prosta?
robaszek127:
Miałem boscha s4 jak kupiłem getza w 2012 a wymieniłem go w 2017 bo już miał małą pojemność. Ale teraz podobno już nie są takie same więc trzeba się liczyć z żywotnością do konca gwarancji.
W dieslu najważniejszy jest prąd rozruchu by był jak największy bo to nie benzyna.
Zawsze są dedykowane aku do koreańców ale zazwyczaj ceny wyższe. Dawniej miałem małe tico i aku do niego szajsowata 35Ah kosztowało ok 200zł gdzie zwykły 45ah kupiło się za 120zł.
ELETomek:
Nie przesadzajmy z tym prądem rozruchu do diesla common rail . To nie to co stare diesle. W Gpunto 1.3 miałem ori 9 letni aku magineti marelli w małej obudowie 50Ah . Nie pamiętam jaki był prąd rozruchu ale pewnie nie powalający. Auto sprzedałem z tym aku.
jacob4187:
Gość w sklepie sprawdzał w swoich katalogach, Bosch podobno przypisuje ten akumulator który kupiłem do Getza... Wymienić już pan nie chciał bo mówi że mu nie przyjmą tego aku na hurtowni więc musiałem trochę pokombinować z tymi klemami ale po 2 godzinach zabawy na zimnie udało się zamontować. Nawet mi przez myśl przeszło żeby sobie Delkora jeszcze zostawić bo przed wymianą palił od strzału (fakt, nie było mrozów) ale niestety muszę oddać za nowy akumulator :P Zobaczymy, ile wytrzyma. Jedno jest pewne - nawet połowy tego, co fabryczny dał radę, ten nie da rady. Ale oby jak najdłużej.
Nawigacja