Forum > Tucson TL
Dziwny dźwięk i wibracje auta.
Robbyd:
Odpowiednio przeprowadzony chip tuning nie wpływa na przyspieszone zużycia zespołu napędowego. Odp. na pytanie-patrz post wyżej.
Single Barrel:
Rozmawiałem z człowiekiem, który się tym para i mówi, ze z tego silnika jest w stanie wyciągnąć około 150 koni plus zwiększyć moment obrotowy o 50Nm przy 15% zmniejszeniu konsumpcji paliwa. Twierdzi, ze nic się nie stanie i ze zawsze mogę wrócić do oryginalnej mapy silnika. Niby wszystko ok, ale czy to nie jest tak, ze silnik będzie wyżyłowany na maksa? Niby facet mówił z sensem a w branży motoryzacyjnej jest od 20 lat, ma hamownię, ale jednak gdzieś mi się zapala lampka.
Robik:
Kiedys juz na temat profesjonalnego tuningu zajmowalem stanowisko. Powtorze dla potomnych, modyfikowalem glownie pojazdy z grupy VAG i nigdy nie mialem z tego tytulu zadnych problemow. Jedyne co sie pojawialo po wgraniu nowej mapy po hamowni to przeswiadczenie ze kazdy kolejny diesel po zakupie przejdzie podobne "leczenie". Pol roku temu pozegnalem marke Hyundai na rzecz Jaguara ale z sentymentu zagladam do Was. Jednym zdaniem warto zrobic modyfikacje w sprawdzonym warsztacie, a po kodyfikacji nie ma sie co scigac spod kazdych swiatel tylko cieszyc sie wieksza elastycznoscia w miescie(mniejsze spalanie) i wieksza moca podczas wyprzedzania(wieksze spalanie).
Powodzenia
Single Barrel:
Ciągle się waham he he. Najbardziej zależy mi na tym by zlikwidować te wibracje w zakresie 1500-1700 obrotów. To koszmar jest. Nie wiem czy inni użytkownicy 115 konnej wersji też tak mają, ale dla mnie to dramat. Gdybym był pewny,, że to zniweluje ten przykry efekt to już dziś bym zabukował mapowanie a tak może lepiej wymiec sprzęgło bo są tacy co twierdzą, że to tam jest umiejscowiony problem. Szczerze przez tą sprawę naprawdę zniechęcam się do Hyundai. Niby fajne auto, ale gdy jadę i mam te wibracje to......
Nawigacja