Autor Wątek: [i20 GB] [i20 GB] Opłacalność naprawy - i20 2019  (Przeczytany 3593 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Cytrus

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 14
[i20 GB] Opłacalność naprawy - i20 2019
« dnia: 10 Wrzesień 2019, 14:16:38 »
Cześć !

Znajomy chce kupić i zastanawia się nad opłacalonością. Wiem ile kosztuje nowy...
Jak myślicie. Ile kasy trzeba liczyć, aby to poskładać ?




https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i20-1-2-classic-plus-z-naszego-salonu-faktura-vat-23-ID6CsSVW.html

Z góry dzięki !
« Ostatnia zmiana: 28 Czerwiec 2020, 13:48:21 przez Brt »

Offline robaszek127

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 1734
[i20 GB] Opłacalność naprawy - i20 2019
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Wrzesień 2019, 19:32:00 »
Miałem podobnie rozbitego getza. Nie jest to taki sam próg cenowy ale w przybliżeniu mogę napisać co idzie wymienić.
Jeśli znajomy będzie naprawiał sam w garażu a to możliwe bo ja tak robiłem to wyjdzie sporo taniej. Może kupić elementy blacharskie używane w kolorze wtedy oszczędność wielka.
Do wymiany będzie na pewno maska, błotnik, reflektor czy maskownica plus pewnie pas przedni zniszczony za reflektorem. No i poduszka kierowcy.
Najdroższe będą elementy blacharskie  ale malowanie jeszcze droższe. Naprawa w ASO wyjdzie pewnie sporo więcej. A cena łatwo policzyć koszt elementów, później ile bierze lakiernik za element plus montaż.
Taki samochód jest do zrobienia w jakiś sensownych kasie ale chcąc naprawić go tak jak fabryka czyli w ASO na oryginałach to wyjdzie sporo.