Autor Wątek: LPG do Elantry 2,0  (Przeczytany 2067 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

carlos1976

  • Gość
LPG do Elantry 2,0
« dnia: 06 Październik 2008, 18:57:53 »
Witam
Od niedwna jetem włacicielem Elantry 2,0 bezn 103 kW. Auto jet z USA, w automacie i doć sporo pali. Czy kto może ma takie auto z instlacją LPG i podzieli się swoimi spostrzeżeniami, np jakie jest spalanie, jaką najlepiej instalację założyć, itp. Będę bardzo wdzięczny.
Nigdy nie miałem auta na LPG więc nie mam żadnego doświadczenia w tym zakresie.
Z góry dziękuję za opinie, które pomogą mi podjąć decyzję.
Pozdrawiam

carlos1976

  • Gość
LPG do Elantry 2,0
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Październik 2008, 15:34:44 »
Czyżby nikt nie miał takiego auta z LPG ?

Jarek

  • Gość
LPG do Elantry 2,0
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Październik 2008, 15:38:18 »
Jeśli szukasz specjalnej instalacji do Lantry to takiej nie ma. Potrzebna ci jest po prostu taka sama jak do innych aut z mpi. Na forum jest sporo takich aut, model jest nieważny - wystarczy poczytać. Google też oferują sporo informacji

Tajniaczek

  • Gość
LPG do Elantry 2,0
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Październik 2008, 16:49:15 »
Witam kolege ja mam coprawde Elantrę z 2002 roku z LPG 1600. Gaz był zakładany w Firmie CZAKRAM współpracującej z Hyundaiem (Montowany w nowym aucie w salonie) Ja jestem bardzo zadowolony Instalację mam Firmy BRC i taką mogę Polecić. Pozdrawiam Taj

e-gen

  • Gość
LPG do Elantry 2,0
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Październik 2008, 10:31:03 »
carlos1976,
tradycyjnie - zakładasz instalację LPG IV generacji (sekwencja) w doświadczonym zakładzie i śmigasz. Licz się z tym że spalanie gazu będzie o 20-30% wyższe niż Pb.

IgoReCzeK

  • Gość
LPG do Elantry 2,0
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Październik 2008, 13:57:53 »
Cytat: "e-gen"
Licz się z tym że spalanie gazu będzie o 20-30% wyższe niż Pb

Witam. W moim przypadku jest maksymalnie +10%. Co do samej instalacji LPG można polecić kompletne zestawy BRC lub LandiRenzo. Jeśli warsztat jest renomowany i sprawdzony wcześniej przez znajomych, można skorzystać w konfiguracji dobieranych indywidualnie do danej pojemności silnika ( części różnych firm ). Odradzam natomiast polskie sterowniki STAG, mimo że są nowoczesnym opracowaniem o dużych możliwościach, to nieliczni potrafią ustawić prawidłową mapę wtrysku i zazwyczaj pracują na fabrycznych ustawieniach. :-/ Pozdrawiam Igor.