A masz problemy z rozruchem? Np. zaparkujesz gdzieś, potem chcesz odpalić i dłużej kręci? Miałem Vectrę B 2.0 z gazem i identyczne objawy, straciła moc, za chwilę musiałem dolać oleju, przy porannym rozruchu kopciła strasznie na biało i też płyn chłodniczy śmierdział dymem. Okazało się, że to była właśnie uszczelka głowicy. Najlepiej podjechać do mechanika i on ma przyrząd do sprawdzania i sprawdzi czy to uszkodzona uszczelka pod głowicą. Jakie koszty naprawy nie wiem dokładnie, ale do Vectry B chcieli mnie skasować 1200zł (uszczelka+szlifowanie głowicy+docieranie gniazd zaworowych+wymiana oleju i płynu chłodniczego). U mnie np. jak robiłem uszczelniacze na zaworach w moim Getzie 1.3 i pytałem o koszt zrobienia głowicy to za zrobienie samej głowicy, szlif, docieranie policzyli mi 200zł. Na szczęscie uszczelniacze udało się wymienić bez zdejmowania. Koszta zależy gdzie i jak, najlepiej pojeździć i popytać. Co do blacharki znalazłem (choć wyjeździłem się i pytałem o ceny) Pana który wspawał mi reperaturki na tył+wstawił plastikowe nadkola i jeden przedni błotnik za 400zł wszystko łącznie z malowaniem. Sam byłem w szoku, ale wyjeździłem szukajac "fachowca" i znalazłem. Najlepiej pojeździć i popytać, może koszta nie będą aż tak duże.