Autor Wątek: Hyundai Santa Fe głośne klikanie pod maską  (Przeczytany 1642 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anonimka123

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 5
Hyundai Santa Fe głośne klikanie pod maską
« dnia: 08 Lipiec 2019, 14:08:26 »
Witam wszystkich .Przepraszam jeśli wybrałam złą kategorię mojego wątku. Nie znam się zupełnie na samochodach,więc opiszę wszystko co moim zdaniem może mieć związek z moim problemem. Hyundai Santa Fe Premium 2.2 crdi 2010r. 3 tyg temu zaswiecila się kontrolka niskiego poziomu oleju.Mój mąż dolal olej i po 3 dniach w trakcie dłuższej jazdy zaczęło śmierdzieć w kabinie spalenizną. Pomyslalam,że dolewając olej pewnie gdzieś mu nakapał i gdy silnik się nagrzeje to paruje, stad ten zapach. Po kolejnych kilku dniach jadąc do pracy (OK 10 min prędkością 90k/h) zapach był już bardzo intensywny. Zatrzymałam się otworzyłam maskę,a tam kłęby białego dymu! I głośne strzelanie (klikanie) taki metaliczny dźwięk. Ciezko było zlokalizować skąd się dymi. Byłam u 2 mechaników kazdy patrzył jak na wariatkę ,twierdząc że nic się nie dzieje.Byl podpięty do komputera,nie wykazał żadnego błędu.Dodam ,że mieszkam w Anglii i nie mam zaufania do tych mechaników.Wykonaliśmy profesjonalne mycie silnika ,żeby pozbyć się rozlanego oleju.. Teraz meritum sprawy. Od tego momentu coś klika(strzela)pod maską, gdy tylko silnik się nagrzeje.Klika po zgaszeniu silnika i w trakcie dłuższej jazdy. Klikanie jest bardzo głośne, taki metaliczny dźwięk jakby jakaś zapadka się uruchamiała . Po zgaszeniu silnika klika tak ok 6 razy w odstępie minuty.Za 2 tyg wybieram się w długą trasę z UK do Polski, przyznam,że jestem przerażona mimo zapewnień mechanika ,ze  nic się nie dzieje.Załaczam link do nagrania

Offline Anonimka123

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 5
Hyundai Santa Fe głośne klikanie pod maską
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Lipiec 2019, 11:36:46 »
Nikt nie pomoże?  :-(

Offline Hants

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 537