Forum > Accent

Smierc Accenta

<< < (2/6) > >>

kml:
Jarek, prawda. Ja najpierw założyłem nadkola tylne a potem zrobiłem konserwację rust check.

e-gen, o ja dziękuje... I co teraz? Na części?

e-gen:

--- Cytat: "kml" ---
e-gen, o ja dziękuje... I co teraz? Na części?
--- Koniec cytatu ---


no coś Ty :o
blacharz wyciął i wstawił zdrową blachę; zakonserwowałem, dodatkowo pociągnąłem pastą do uszczelniania połączeń spawalniczych i voila jeździ aczkolwiek od mniej więcej roku już ktoś inny 8-)

Hants:
W mojej okolicy niestety - taka usluga kosztuje okolo 300 funtow. 10 letni accent - np ten: link ibeja

Jest do wziecia za 650 ..

Najtanszy nowy MIG kosztuje okolo 100, niestety - jestem juz za stary na nauke spawania :-(

kml:

--- Cytat: "Hants" ---Najtanszy nowy MIG kosztuje okolo 100, niestety - jestem juz za stary na nauke spawania
--- Koniec cytatu ---


To raczej nie kwestia stary/nie stary tylko doświadczenia i naprawde dobrego zrobienia. No ale przy takich cenach to rzeczywiście się kompletnie nie opłaca.

e-gen, ale ciął cała cwiąrtkę czy od środka sie dobrał do tego? Pytam z ciekawości, jak masz jakies foto jeszcze i chcialbys pokazać to byłoby super ;)

Jezeli chodzi o preparaty uszczelniające to polecam www.APP.com.pl mają cała MASĘ róznych rózności fajnych, dobrą dystrybucję i ciekawe ceny.

e-gen:

--- Cytat: "Hants" ---W mojej okolicy niestety - taka usluga kosztuje okolo 300 funtow. 10
--- Koniec cytatu ---

a mojej <piwo> :lol:

kml wspawał mi zwykły kawał blachy wycięty gumówką z ...w sumie nie wiem czego <hahaha> łatanie dziura w tym miejscu nie wymaga elegancji bo tego i tak nie widać, ważne jest zakonserwowanie i uszczelnienie spawów, żeby szpryca spod kół nie grasowała po bagażniku.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej