Autor Wątek: [Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.  (Przeczytany 7462 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pabl0

  • Gość
[Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
« dnia: 28 Marzec 2012, 15:18:13 »
Witam. Zabrałem się za wymianę przegubu. Wszystko ładnie dopóki pół oś prawa nie wyślizgnęła się ze skrzyni. Guma na pół osi jest cała więc chciałem się poradzić jak z powrotem wcisnąć pół oś na swoje miejsce w miarę bezpieczny sposób.

[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-10-04, 08:48 ]
Tagowanie tematu.

Offline skali

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 441
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001998647968
[Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Marzec 2012, 16:09:54 »
Normalnie - poprostu ją włóż. Musisz trafic na wieloklin, ale z tym nie będzie problemu. Delikatnie napychaj aż usłyszysz 'stuk' co będzie oznaczało że weszła cała :)
I uzupełnij stan oleju w skrzyni, bo pewnie pociekło

Pabl0

  • Gość
[Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Marzec 2012, 18:28:23 »
A najlepsze w tym wszystkim jest to , że płyn nie wyciekł. Pół oś trochę trzyma się     w skrzyni. Niestety nie mogłem sobie poradzić z gumą która osłania skrzynie i pół ośkę.

Lookas

  • Gość
[Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Marzec 2012, 19:30:29 »
wkladasz polos do skrzyni i dolewasz oleju az zacznie wylewac sie przez korek wlewowy i bedzie git. pzdr.

Pabl0

  • Gość
[Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Marzec 2012, 19:52:17 »
Dzięki za pomoc. Zabiorę się za to jak pogoda wróci bo pod chmurką przyszło robić .

filester

  • Gość
[Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Maj 2012, 12:53:35 »
Ciekawe czy masz zabezpieczenie (pierścień) na wieloklinie który wchodzi do skrzyni.

Pabl0

  • Gość
[Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Maj 2012, 09:48:28 »
Coś tam było, ale weszła bezproblemowo.

brix

  • Gość
[Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Lipiec 2012, 07:58:36 »
z doświadczenia lepiej pilnowac stanu oleju w skrzyni u mnie zaczeło nagle coś wyć i postanowiłem sprawdzić co i jak po odkreceniu korka spustowego wylalo sie okolo 100-150 ml rudej mazi odrazu wyciągnąlem skrzynię wymieniłem wszystkie łozyska i zalałem gl4 przeszło jak reką odjął. kupa roboty a do tego koszty porównywalne z zakupem używanej skrzyni ale przynajmniej wie się co się ma