Forum > i40 VF
[i40 VF] Olej Long Life
ghost2255:
--- Cytat: "kacluk1987" ---ghost2255 Jak ci się używa i40? zadowolony?? mi jakoś przeszkadzał brak mocy w i40-choć bryła to jedno z ładniejszych aut na rynku. i kieruję się w stronę peugeota 508sw
--- Koniec cytatu ---
Na razie jestem bardzo zadowolony. Nie jestem szybkim kierowcą, więc moc mi wystarcza.
Mam bogatą wersje, więc wszystko, co potrzebne jest na miejscu.
To mój drugi samochód z Korei, wcześniej miałem RIO i też mi odpowiadała, choć tutaj to inna klasa.
Ja lubię azjatyckie auta-Korea i Japan. Cenię je za niezawodność i prostote konstrukcji.
Jako, że sam serwisuję swoje samochody to doceniam łatwość obsługi technicznej. Tutaj nic nie jest niepotrzebnie skomplikowane, a mimo to wystarczająco komfortowe.
Dzisiaj obejrzałem sobie dokładnie od spodu moją i40-tke i muszę przyznać, że mimo 180 000 na liczniku wszystko jest w najlepszym porządku. Zespól napędowy suchy, zawieszenie bez luzów, brak korozji.
Na początek wywaliłem ekologiczny śmieć pt. DPF i mam nadzieję na dłuższy czas bezawaryjnej eksploatacji.
ELETomek:
--- Cytuj ---Koszt wymiany oleju (filtr, olej plus wymiana) zamykam w kwocie 200 - 220 zł, to śmieszne pieniądze
--- Koniec cytatu ---
Każdy robi jak uważa. Można te 200zl przeznaczyć na inny cel .
Jak auto robi długie trasy to interwał 30tys mu nie zaszkodzi. A jak się będzie kręciło koło komina na niedogrzanym silniku to i 10tys będzie za dużo dla oleju. Poprzednio miałem Astrę 1,7cdti poflotowe kupiłem z przebiegiem 190tys km czyli rocznie robiło ok 45tys. Olej był wymieniany co 30tys. A przy moim użytkowaniu "żywotności oleju" wystarczało na ok 10tys km, m. in. dlatego mam teraz benzynkę ;-)
kacluk1987:
tylko w i40 nie ma ciekawych benzyn.. w uk jak trafisz na 1.6gdi to masz szczęście po lifcie tylko diesle robią.. obecnie mam 1.4 benzynę w i30gd i szczerze nigdy więcej benzyny..
ELETomek:
--- Cytuj ---szczerze nigdy więcej benzyny..
--- Koniec cytatu ---