Forum > Instalacja LPG, CNG, inne
I30 GD 1.6 120km instalacja LPG
Czajen:
Generalnie tak będzie, że każdy będzie zachwalał to co ma lub z czego jest zadowolony. U mnie np w i20 siedzi BRC SQ 32. Silnik oczywiście inny bo 1.2l 62KW ale różnicy w pracy na LPG a na Pb nie widzą żadnej poza tą w tankowaniu. Ważne to przełamać się i założyć LPG.
gorol33:
Jasne w pełni się zgadzam z tym że każdy ma prawo wyboru. Ja również daje tylko propozycję i moje uwagi jak ja to widzę :) Pamiętajmy że w 99% najważniejszą rolę odegra monter instalacji.
robaszek127:
Najważniejszy jest monter to fakt ale takiego staga montuje 90% zakładów i łatwiej o serwis. U mnie jak zobaczyli w getzie brc to nikt tego nie ruszyć chciał i najbliżej miałem 50km do serwisu. A tak kolejki i też robią ludzie co nie potrafili ustawić nowego kompa a przecież byłto główny serwis z listy brc.
Wiec lepiej jechać dalej na montaż ale do dobrego zakładu czy to brc, stag czy inny.
steyr:
W tym silniku regulacja odbywa się poprzez wymianę całych popychaczy lub ich szlifowanie. Teraz kwestia jak trwałe są gniazda i zawory w tym silniku, słabo mi się uśmiecha robić taką regulację co 30kkm zwłaszcza że rozrząd łańcuchowy. Instalację bym zakładał polską.
gorol33:
Zgadza się nie każdy warsztat podejmie się montażu czy serwisu BRC, ponieważ głównie zajmują się tym autoryzowane serwisy, które mają dostęp do oprogramowania. Myślę, że jest to uzasadnione tym żeby uniknąć ingerencji w ustawienia osób które nie miały z tym styczności i mogą narobić więcej szkód niż pożytku.
Nawigacja