Jak zawsze mi nie przeszkadzało - to teraz wiem co mi tak huczy w aucie - zwłaszcza przy szybkim pokonywaniu łuków.
Wymieniłbym jedną stronę - ale czy jadę w łuku z dużą prędkością w prawo czy lewo to huczy, doszło do tego, że przy powolnej jeździe na wprost tył z prawej lub lewej strony jest lekko szarpany i czuć że auto nie jedzie gładko tylko człowiek lekko podskakuje w aucie a droga prosta bez żadnych wertepów i dziur. Trochę to moja wina - bo muzyka na full i człowiek ciągle z gazem w podłodze no i się rozsypało
Najgorsze jest to że przednie nawet nie zajęknie a tył to już wyje i błaga o pomoc.
Najgorsze czego się boję to to, że te dwie śruby M14 trzymające jarzmo w zwrotnicy - nie puszczą lub nie daj Boże się ukręcą
Mam nadzieję że narzędzie kowalskie da rady jak i sam klucz.
Co do ilości zębów - musi być tyle samo z przodu co z tyłu więc łatwo sprawdzić - koło kierownicy maksymalnie w lewo i z lewej strony patrzymy za koło zaraz przy zwrotnicy przed osłoną gumową przegubu mamy pierścień. Widzimy tylko jakieś 1/3 obwodu ale łatwo policzyć zęby - jak naliczymy około 10-12 to na bank jest 29 zębowa koronka ABS
Swoją drogą - niewiem jak po lifcie ale jaki sens był wsadzać do auta przed liftem jeszcze koronkę już zastosowaną po lifcie