Forum > Tucson JM

[Tucson] Sprzęgło dwumasa czy nie

<< < (5/6) > >>

rafaelst:
Najprawdopodobniej wszystkie wersje 113KM(europejskie) posiadają zwykłe sprzęgło na sztywnym kole zamachowym. Ja u siebie wymieniałem i żadnej belki się nie zdejmuje(nie daj się naciągnąć) bynajmniej mój mechanik nic takiego nie robił. Nie zapominajcie że Tucson nie jest autem terenowym i nie posiada sztywnej jako takiej ramy. Kolejnym sposobem na sprawdzenie sprzęgła jest posiadanie linki sprzęgła, w 113 KM jest w wersji 140 KM(CRDI) jest hydraulika(tam na 100% dwumasa). Mechanik stwierdził że przy montażu dwumasy należy bardzo uważać aby jej nie obić(ciasnota).

kosmos2011:

--- Cytat: "rafaelst" ---wszystkie wersje 113 KM (europejskie) posiadają zwykłe sprzęgło na sztywnym kole zamachowym.
--- Koniec cytatu ---


Masz rację dwu-masa była tylko w VGT.

 
--- Cytat: "rafaelst" ---Kolejnym sposobem na sprawdzenie sprzęgła jest posiadanie linki sprzęgła
--- Koniec cytatu ---


 :shock:  :shock:  :shock:

rafaelst:
Poniosło mnie...

Stachhu:
Czy ktoś w ogóle regenerował? Różnica to tysiąc złotych więc jest to spora kasa.

Czy ktoś zamieniał u siebie dwumasę na sztywne koło?

Ostatnio biegi zaczęły mi źle chodzić więc chyba nieuchronnie będę zmuszony wydać kasę.

[ Dodano: 2016-03-03, 11:30 ]
Czy ewentualnie jest opcja może przyoszczędzić kilka stów na regeneracji sprzęgła? regeneracja chyba z 250zł

[ Dodano: 2016-03-03, 11:58 ]
Ile płaciliście za wymianę dwumasy i sprzęgła?

rafaelst:
Musisz przemyśleć regeneracje. Z tego co słyszałem od kilku mechaników sens nikły. Zresztą porównaj koszt nowego a regenerowanego. Ta gigantyczna różnica ceny musi mieć jakiś powód.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej