Witam,
Ja u siebie robiłem konserwację i polecalbym:
zestaw szczotek miedzianych, wyczyścić wszystkie ogniska korozji, odtłuścić benzyną ekstrakcyjną
Na to położyć app r stop (jest to środę zatrzymujący postępowanie korozji, wchodzi w reakcje z tlenkiem żelaza i robi się taki brązowy /czarny) nie pozwala na wnikanie wilgoci.
Następnie podkład epoksydowy
I teraz co już tam chcesz np. Baranek z Boll
Uwaga żeby nie ubrudzić wydechu, bo osiąga mega wysoką temperaturę podczas dopalanie, żeby się coś nie zapaliło pod autem.
Mi poszło ;
1 puszka app r stop chyba 100ml (bo to ma konsystensje wody- takie rzadkie)
3 x 500ml podkład epoksydowy
5x baranek Boll 500ml
3x Boll do profili zamknietych
Ale roboty jest nie mało, jak chce się to porządnie zrobić, ale lepiej na materiały wydać 300zl i mieć zrobione porządnie niż wydać 1000zl i nie wiadomo co masz. Bo jak barankiem pokryjesz to przez 2 lata nic nie będzie widać choć by rdzy nie czyścił, a potem z pod baranka dziura w podłodze wyjdzie jak ktoś to na odwal się zrobi.
Kiedyś robiłem konserwację Forda escorta 2 x co 5lat, teraz ma 25 lat
I to tej pory na przeglądzie diagnosta mówi "wow to tyle lat ma i on tak dobrze wygląda"
Jak coś to na priv mogę podesłać zdjęcia jak to u mnie wyglądało w i40.
Pozdrawiam