Forum > i30 PD
Dławienie silnika 1.4 t-gdi
ryli1:
Dzięki za informacje. Ciekawe, że dzieje się to tylko (pierwszy) raz w czasie jazdy, potem problem znika.
Po wizycie w serwisie dam znać co zrobili i czy jest dobrze.
ryli1:
Wczoraj byłem na przeglądzie i zgłosiłem sprawę. Niestety ASO nic nie znalazła ani nie słyszeli o tego typu problemach. Więc na razie tyle w temacie.
Wajkii, może podrzucił byś mi link do tego niemieckiego forum.
wajkii:
Tutaj opis problemu spontanicznej utraty mocy: http://www.hyundaiboard.de/hyundai-forum/hyundai-i30/29066-1-4-t-gdi-spontaner-leistungsverlust/
Wg najnowszych postów problem może być w DCT
liet:
--- Cytat: "wajkii" ---Tutaj opis problemu spontanicznej utraty mocy
--- Koniec cytatu ---
To ja się przyłączę do tematu, choć po opisie wydaje mi się, że u mnie objawy są trochę inne niż autora wątku.
W moim przypadku (1.4 T-GDI + 7DCT) sporadycznie zdarza się coś w rodzaju wysprzęglenia.
Przy np. próbie włączenia się do ruchu i dodaniu gazu obroty rosną, ale moc nie jest przenoszona na koła.
Mija sekunda, może dwie i wszystko wraca do normy (zdaje się że pomaga odpuszczenie gazu).
I nie mówię tu o wciskaniu gazu w podłogę a o normalnym, dynamicznym ruszaniu. Przy przebiegu ~13k zdarzyło mi się to nie więcej niż kilkanaście razy, głównie zimą.
Po przejściach z wykazaniem w ASO problemów z turbo (brzęczący dźwięk, który zakończył się wymianą turbosprężarki) jestem pewien, że nie uda mi się tego "pokazać" pracownikowi serwisu...
ryli1:
Dzięki za link.
Ja mam wersję 6MT. To wygląda jakby nie dostawał paliwa. w sumie miałem bardzo podobny objaw w Kia ceed 16 crdi przy przebiegu powyżej 150 tyś km. Okazało się, że było zapchane sitko w baku.
Nawigacja
[#] Następna strona