Cześć,
Po wymianie świec zauważyłem, że obroty na biegu jałowym co jakiś czas na ułamek sekundy spadają, jakby coś przerywało. Będąc przy rurze wydechowej średnio co sekundę słuchać takie "pykanie" z niej. Prędzej nie zauważyłem tych objawów, więc wydaje mi się że nie występowały.
Krótko przed wymianą świec raz po uruchomieniu silnika pracował on bardzo nierówno, mrugała kontrolka check. Po minucie się uspokoiło i więcej nie wystąpiło. Nie miałem wtedy interfejsu, a jak podłączyłem go później to nie było żadnych kodów usterek.
Skoro świece są nowe to zostają przewody WN. Sprawdziłem ich rezystancję i wyszło tak (od najdłuższego):
2.45 kOhm
1.85 kOhm
1.47 kOhm
1.00 kOhm
W internecie znalazłem informację, że rezystancja nie powinna przekraczać 16 kOhm na metr, nie wiem czy dotyczy to też Hyundaia.
Ktoś wie czy jest to prawidłowa rezystancja przewodów WN do i20?
Nie sprawdzałem ich jeszcze metodą ze spryskiwaczem, co jeszcze mogę sprawdzić?