Witam
Mam pytanie dotyczące silniczka który steruje klapą otwierającą /zamykającą przepływ powietrza od nagrzewnicy. Po wymianie rozrusznika do której trzeba było odłączyć akumulator, po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczęło coś "terkotać" pod schowkiem po stronie pasażera. Okazało się, że to silniczek który steruje praca klapy otwierającej powietrze od nagrzewnicy. Terkocze cały czas dopóki nie wyłączę nawiewu. Po włączeniu czasem od razu, a czasem po chwili terkotanie powraca. Klapę otwiera i zamyka poprawnie, ale po wykonaniu czynności nie wyłącza się tylko próbuje nadal domykać lub otwierać klapkę.
Przełączanie nawiewów: na szybę, na nogi, na nogi i szybę czy też centralnie - niczego nie zienia, tak jak gdyby silniczek chodził przez cały czas.
Odpięcie i podłączenie wtyczki do silniczka - nie pomaga.
Stąd mam pytanie: czy to kwestia rozprogramowania się silniczka (czy da się go zresetować?) czy też po prostu się zepsuł i trzeba go wymienić. Zregenerowany kosztuje ok. 250 zł, więc wolę się upewnić, że wymiana jest konieczna.
Pozdrawiam wszystkich.