Forum > ix35 EL

[ix35 EL] Automatyczna skrzynia biegów

<< < (2/4) > >>

Łukasz:

--- Cytat: "Rybka&Wieprz" ---hehe.. Tak jak napisalem wyzej... nie doczytalem do konca wszystkich postow na starym forum, bo przepadlo mozna powiedziec doslownie w trakcie mojego czytania ;-)
--- Koniec cytatu ---


Podobnie jak hiszpańskiej inkwizycji - nikt się tego nie spodziewał ;)
//www.youtube.com/watch?v=FytQkOosE9s


--- Cytat: "Rybka&Wieprz" ---luzik luzik.. daleko mi do spinania sie na zapas :-) :-) :-)
--- Koniec cytatu ---


I słusznie. Żeby jeszcze te usterki "fotelowo-amortyzatorowe" miały wpływ na bezpieczeństwo to oczywiście warto byłoby wcześniej się upewnić czy u Ciebie mogą wystąpić ale nie mają więc myślę, że możesz spać spokojnie. Tymbardziej, że Twojego egzemplarza może to już nie dotyczyć :)

PS Pomysłowy nick :lol:

Pozdrawiam,
Łukasz

jacek2:
U mnie odpuściłem sobie opadający fotel. Nie było kiedy go reklamować. Teraz w lutym mam przegląd kolejny, więc może się nim zajmą.

Nie przeszkadza mi ta usterka :evil:  :evil:

bodo:
W kwesti automatycznej skrzyni biegow ja również mam taki stuk przy przełączaniu z p na R lub D oprócz tego występuje problem rano na zimnym silniku nie można po uruchomieniu auta włączyc z P na R bez użycia siły dopiero jak samochód popracuje jakieś kilkadziesiąt sekund  to udaje mi się bieg włączyć to niedomaganie nie występuje jak auto jest rozgrzane . Czy to normalny objaw bo mi się wydaje że nie. Jeżdziłem innymi autami z automatem i taka przypadłość nie miała miejsca .

Piotrek79:
Auto stoi na prostym czy jest jakaś górka?
Jeśli jest górka to trzeba najpierw włączyć hamulec ręczny, później na P i dopiero zgasić silnik.
Ja robię tak:
Zatrzymuje się/hamulec nożny/hamulec ręczny/dźwignia biegów na N/puszczam nożny/auto opiera się na ręcznym/dźwignia na P/gasze silnik i tyle.
Jak zostawisz samochód od górki na P to później może być ciężko dźwignie przesunąć bo cały ciężar samochodu jest na zapadce w skrzyni(P).
Teraz jak jest zimno to rano występuje u mnie takie lekkie szarpniecie przy zmianie z P na D które nie występuje na ciepłym silniku.

bodo:
Wszystkie te czynnosci można wykonać tylko pytanie czy tak ma sie zachowywać sprawna sprzynia automatyczna moje auto jest garażowane wiec stoi na prostym terenie przy gaszeniu silnika naciskam na stop zaciągam reczny przytrzymuje nożny gasze i zwalniam reczny zauważyłem że przy wyjeżdzie z garażu to po uruchomieniu silnika musze chwilę odczekać kilka razy nacisnę hamulec nożny i przełącze z P na R z lekkim oporem. jak auto dłużej jzdzi po mieście to ten problem nie wystepuje mam takie wrażenie ze olej jest za gęsty lub niewłaściwy albo jest go poprostu za mało , ale zadnych wyciekoe nie stwierdziłem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej