Forum > i40 VF
Drżąca kierownica podczas hamowania
karloss21:
hmmmmmm nie wiem, nie chcieli zdradzić tajemnicy ale to trwało jakieś 15min i wiedzą jak to naprawić u mnie to pomogło i narazie jest git, powiedzieli mi że jak coś to za dwa lata się zobaczymy,
Nabuknedasar:
Same piasty mogą być lekko zwichrowane i wymienisz pół auta, a problem zostanie. Przetaczanie tarcz na aucie to trochę niebezpieczna sprawa. Po pierwsze nie da się tego zrobić idealnie współosiowo ze względu na luzy montażowe głowicy toczącej, które im starsze auto tym bardziej się potęgują, po drugie takie tarcze rozwiążą problem wibracji, ale w razie dużego obciążenia są nierównej grubości i mogą strzelić przez nierówne odprowadzanie ciepła
Venom:
--- Cytat: "karloss21" ---hmmmmmm nie wiem, nie chcieli zdradzić tajemnicy ale to trwało jakieś 15min i wiedzą jak to naprawić u mnie to pomogło i narazie jest git, powiedzieli mi że jak coś to za dwa lata się zobaczymy,
--- Koniec cytatu ---
dużo plaka poszło ? ;-)
Maucinek:
Wymieniałem przednie tarcze przy przebiegu 115 tys. Z powodu znacznego bicia kierownicy podczas hamowania. Kupiłem komplet Zimmermanow (+ klocki). Czytałem ze to najlepszy wybór itd. Po przejechaniu 20tys problem drgań kierownicy powrócił. Trochę mnie to zirytowało i zaczolem szperać w internecie. Poczytałem trochę o toczeniu tarcz i na taki zabieg się zdecydowałem. Tarcze są niezużyte a klocki maja jakieś 30% ubytku. Znalazłem warsztat który zajął się cała sprawa. Demontaż tarcz, toczenie i ponowny montaż. Całość trwała godzinę. Problem drgającej kierownicy jak ręka odjol. Koszt całego zabiegu to 150zl. Za wymianę tarcz i klocków poprzednio zapłaciłem 120. Reasumując: Polecam takie rozwiązanie! Mechanik powiedział ze odkształcenie było na poziomie 0,7 wiec zeszlofonaego materiału było bardzo niewiele
kerad:
--- Cytat: "Maucinek" ---Znalazłem warsztat który zajął się cała sprawa
--- Koniec cytatu ---
Możesz podać miejscówkę warsztatu, zawsze się innym może przydać w KRK :)
Nawigacja
[#] Następna strona