A sprawdzałeś luzy w zawieszeniu lub na łożysku? Generalnie mam ten sam problem co ty, ale na razie nie mam czasu się nim zająć. Jak kupiłem to auto 3 lata temu to od początku coś mi nie pasowały tylne koła, które ewidentnie mają negatyw, ale pomyślałem sobie, że może ten typ tak ma. 2 miesiące temu jak zakładałem letnie opony zauważyłem, że jedna jest ścięta konkretnie od wewnątrz. Na pewno była to lewa tylna opona. Generalnie ta opona ma 5 mm bieżnika a reszta po 6-7,5. Co ciekawe zimówki mi nie zeżarło, ale może dlatego, że w zimę generalnie jeżdżę mniej i mam je dopiero od 2 sezonów. Byłem niedawno na przeglądzie i niby jest wszystko ok. Amortyzatory ok, zawieszenie też i przód i tył, ale muszę sam to sprawdzić.
Mogę się mylić, bo pierwszy raz mam auto z wielowahaczem z tyłu, ale moim zdaniem w tego typu zawieszeniu jest możliwość ustawienia geometrii. To nie jest belka z 2 tulejami i heja. Tu są 3 czy 4 punkty mocowania do zwrotnicy.
EDIT:
Dzwoniłem do ASO Hyundai i powiedziano mi, że kąta pochylenia się nie ustawia i jeśli jest negatyw to jest jakiś bałagan w zawieszeniu i trzeba sprawdzić tulejki i wymienić. Śruba mimośrodowa jest podobno od zbieżności, nie od kąta pochylenia.