Jestem po wymianie chłodnicy klimy w 2.0 crdi i myślałem, że wyjdzie do góry, ale nie. Odkręciłem zderzak, potem wspornik, który łączy się pod reflektorami, następnie wentylator klimy i górne mocowanie nad chłodnicami z zamkiem i gdy myślałem, że to koniec okazało się, żę śruby łączące chłodnicę klimy z chłodnicą cieczy są od strony silnika. Do lewej dostałem się dopiero po wyjęciu akumulatora, podstawy i odchylenia rury dolltowej.
Na pocieszenie dodam, że śruby na klucz 10, kilka wkrętów plastikowych, a po wyjęciu zderzaka do wszystkiego bardzo dobry dostęp. Czas pracy przy wyjęciu 1 godzina, przy montażu trochę dłużej.
Jeszcze jedno chłodnica firmy NISSENS dobierana po nr z oryginału nie pasuje, jest 1,5 cm za krótka i nie pasują uchwyty. Dopiero z Inter Carsu dowieźli mi zamiennik, który dał się zamontować. Tak że proszę pomierzyć rozstaw otworów w uchwytach przed montażem.