Forum > Getz

[Getz TB] Zmiana parownika sekwencji brc na inny.

(1/3) > >>

robaszek127:
Witam.
Tak walczyłem z parownikiem brc i po wymianie membran na nowe wytrzymały ponad 2 lata. Nie kupiłem nowego bo cena kosmiczna 400zł a tylko zestaw regeneracyjny za 60zł.
Teraz wkurzyłem się i szukałem zamiennika dla tego drogiego szajsu od brc.
Kupiłem w sklepie internetowym staga rc02 parownik do 120KM. Polecają także RC01 ale jest droższy bo do silników 150KM.
Myślałem, że parownik brc seqent24 jest mały i dlatego taki drogi. Podczas gdy stag jest podobny i idealnie pasuje w miejsce tamtego. O dziwo bez ustawiania u gaziarza bo u nas nikt nie rusza brc :-( samochód jeździ idealnie po zmianie i nawet nie wyskakuje check jak wcześniej na brc.
Tak więc jak ktoś nie chce wywalać kasy na oryginał polecam zamiennik staga za niecałe 140zł. 
Tak więc stag rulez :-)

Andy:
Stag jest ok. Przejechałem 150kkm+ na instalacji bezawaryjnie i dalej jeżdże na tym samym reduktorze.

aleksander002:
Moja siostra jeździ na instalacji 4. BRC. 90kkm, zero awarii. Znajomy ma Fiata Tipo z sekwencją i też na razie nic się nie stało (1,5 roku) Może trafiłeś na jakiś parownik z wadą fabryczną? Właśnie umówiłem się na instalację gazu w poleconym przez znajomych serwisie i zaproponowali mi BRC z dotryskiem. Głupio by było, gdyby Getz się nie dogadywał i sypał np. checkiem.

robaszek127:
Tu chodzi o kosmiczne ceny części do brc. Co z tego że sekwencja kosztuje podobnie w zakładaniu jak brc czyli ok te 2600zł skoro potem jak pada parownik za brc płącisz 400 a za staga 150 a za sam komputer wołali w czakramie 900.
Póki jest gwarancja to wszystko jest ok. Gorzej potem się robi jak coś się popsuje. Tak samo montaż robi wrażenie jakby ludzie w serwisie robili specjalnie by się psuło szybciej. Komputer dany blisko kolektora wydechowego by się grzała elektronika a parownik zamontowany wyżej niż chłodnica.
U nas nikt kogo znam nie montował brc i sam tego raczej nie zrobię i nie polecę tej firmy.

Hants:
BRC jest praktycznie niezniszczalne i u mnie jeden zestaw przeżył dwa auta (przeszczepiałem instalkę).

Wtryski i parownik bez problemu przejechały u mnie około 350 tysiecy kilometrów (padł mi jeden wtryskiwacz), ECU jest nadal sprawne. (Obecnie odpoczywa sobie w kartonie). Zaryzykuję stwierdzenie, że wtryski BRC są po prostu najlepsze na rynku.

Jedyną* wadą BRC jest bardzo kijowa polityka dostępności do części i softu. W UK, dealerzy po prostu nie sprzedają podzespołów niezarejestrowanym instalatorom/amatorom. Sam software oferuje raczej mało opcji dla lubujących się w strojeniu i korektach.

Nie oszczędzaj na filtrach, tankuj na renomowanych stacjach, a jesli widzisz że stacja własnie ma dostawę gazu, to na niej nie tankuj (dużo syfu)



*Tak, wiem, że BRC podpiera się benzyną

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej