Mamy tu taką zasadę jeden post = jeden problem, dlatego odpowiem w rubasznym stylu.
kupiłem z przepalonym złączem elastycznym
Technicznie rzecz ujmując, rozporek jest złączem elastycznym. O które złącze Ci chodzi?
spalanie na komputerze pokazywało 18l/100, w trasie koło 16
Dużo za dużo.
Oczywiście myślałem, że spalanie oraz check są związane z tym złączem
Na jakiej podstawie?
wykasowałem błędy
JAKIE BŁĘDY??? Podaj numerki
ale po 2-3 dniach znowu się zaświecił
No i prawidłowo, skoro problem nie został rozwiązany.
Oddałem auto do gazownika, żeby wstawił gaz brc
Kardynalny błąd. Auto oddaje się do gazownika gdy silnik jest w idealnym stanie technicznym. Teraz już bardzo cięzko będzie się połapać co jest źle.
Założył oraz podejrzewa walnięte dwie sondy przed katem. Niestety mimo poszukiwań został mi tylko serwis gdzie 750 zł kosztuje sztuka i na razie się wstrzymuję.
Zaczyna się etap (najczęściej bezzasadnego) wymieniania pierdyliarda częsci, tylko po to, żeby na końcu stwierdzić, że Hyundai jest kiepski.
zbiornik zatankowany 57l i po niecałych 200km koniec gazu
To jest jakiś DRAMAT i fuszerka roku,
chociaż.. może tak ma być....
odcina mi gaz przy 5200-5500 obrotów
3 litrowy V6, automat i pałowanie na 5500? Chłopie, wczoraj dostałeś prawko? Sołtys obwodnice otworzył?
Parametr odcinki gazu można ustawić w sofcie.
Koledzy mówią, że to przez za słabe pomarańczowe wtryski zamiast mocnych żółtych
I chyba dobrze Ci koledzy mówią. Pomarańczowe są OIDP do max 40 koni na cylinder, żólte do 48 koni. Sprawdz w papierach ile masz kucy, podziel na 6 i będziesz wiedział czy jest OK.
Chyba masz 235 bhp / 6 = 39.16 na cylindrze. czyli jest OK. Parownik nie wyrabia (a jak ma wyrabiać skoro spala tak ogromne ilości gazu?)
Tu masz przykładowe spalanie pierwszego z brzegu:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/469902.html