Witam
Niestety mam problem z małym i20 ;/ 1,0 turbo benzyna ;/ 2016r / zaledwie kilka tysięcy przebiegu
problem wystąpił po rozładowaniu się akumulatora ( początki dużych mrozów )
( auto stało tak kilka dni )
Po naładowaniu ( prostownik był podpięty bezpośrednio do samochodu ( czyli klemy zapięte )
samochód niestety nie pali ;/ pompka paliwa działa / żadnych błędów na desce / żadnych błędów na komputerze / prąd do cewek dochodzi
ACZKOLWIEK NIESTETY MIMO TEGO JEST BRAK ISKRY NA ŚWIECACH.. DLACZEGO ?
( MOTOR NORMALNIE KRĘCI / ODPALANY RÓWNIEŻ NA DRUGIM ZAPASOWYM KLUCZYKU )
Po podpięciu komputera czujnik wału daje napięcie coś ponad 10,5 ( czy to aby nie za dużo ? )
czy w nim może leżeć problem ?
może czujnik uderzeniowy ? aczkolwiek w tym modelu jest on chyba zespolony razem z komputerem ?
niestety każdy mechanik rozkłada ręce... ( a ja osobiście przeszukałem liczne fora - bezskutecznie )
Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc...