Kosmos2011 wielkie, wielkie dzięki za precyzyjne wskazówki. Odpisuję dopiero teraz ponieważ wcześniej nie miałem okazji pogrzebać przy samochodzie. Po demontażu schowka ukazał się obraz klapy i silniczka. Tak jak przypuszczałem klapa jest w pozycji zamkniętej, a naciskanie przycisku na panelu klimatyzacji nie wywołuje żadnej reakcji. W związku z tym mam kilka pytań dodatkowych:
- czy dostęp do demontażu silniczka można uzyskać przez np. demontaż wlotów powietrza na podszybiu?
- kiedy próbuję pociągnąć za dźwignię lub bezpośrednio za klapę regulującą dopływ powietrza czuję wyraźny opór. Czy w celu doraźnego - stałego - otwarcia klapy bez wymiany silniczka mogę ją pociągnąć "na siłę", czy może ryzykuję tym urwanie czegoś istotnego. Być może opór klapy to tylko opór i tak zepsutego silniczka?
- czy jest możliwe, że to nie silniczek jest zepsuty, a raczej panel klimatyzacji, a konkretnie przycisk zamykający dopływ z zewnątrz (reszta przycisków działa bez zarzutu)
Przepraszam, że tak sypię pytaniami "z rękawa" ale kto pyta, nie błądzi.
Pozdrawiam serdecznie.