Witam,
od miesiąca jestem użytkownikiem ix35 2.0 crdi 4x4 i już 5 krotnie jadąc samochodem przy stałej predkosci i obrotach auto straciło moc,nie dało się przyspieszyć,nie dało się jechać powyżej 100km/h i przekroczyć 3000tyś obrotów,w tym czasie nie świeciła sie żadna lampka check engine!Mając wpięty komputer w czasie awarii wyskoczył bład p0488 i c1555,po wyłączeniu auta i ponownym włączeniu samochód działał normalnie a komputer nie wykazał żadnych błedów.
Idąc za błędem w serwisie wymienili zawór egr,ale w ten sam dzień błąd p0488 i zamulenie auta się pojawiło.
Moja obserwacja jest taka mając wpięty komputer,że w moim hyundaiu przepustnica jest cały czas otwarta 82%,nie reaguje na pedał gazu,natomiast zamyka się podczas wyłączania auta i wraca do pozycji otwartej i podczas wypalania dpf. Sprawdzałem w starszych dieslach ford galaxy i renault megane i tam przepustnica na wolnych obrotach jest zamknieta lub pzrymknięta od 0 do 35 % a w hyundaiu cały czas 82%(chyba,że nowe silniki tak mają).
Czy przyczyną może być peszepustnica?czy macie może jakieś pomysły co może się dziać bo w serwisie rozkładają ręce:/