

INSTALACJA
1. Dopasuj znak synchronizacji (A) na kole zembatym wałka rozrządu (B) ze znakiem (C) na głowicy (D)
2. Dopasuj znak synchronizacji (A) na kole zembatym wału korbowego (B) z kołkiemn (C) wprasowanym/wepchniętym (tymczasowo) w obudowę pompy oleju (D)
3. Zainstaluj pasek rozrządu.
a. Zamontuj ciasno pasek rozrządu (A) wg następującej kolejności:
(1) Koło wału korbowego (B)
(2) Koło pompy wody (C)
(3) Koło pomocnicze (D)
(4) Koło zembate wałka rozrządu (E)
(5) Napinacz paska rozrządu (F)
b. Włóż kołek w napinacz paska rozrządu
c. Przy użyciu klucza 5mm (A) poluzuj ogranicznik (sworzeń) napinacza paska rozrządu (B)
d. Aby założyć pasek rozrządu przekręć napinacz wałka rozrządu (C) przeciwnie do ruchu wskazówek zegara używając głównej śruby (D) i klucza 12mm (E)
e. Obróć ręką dwa razy koło wału korbowego (powodzenia:) zgodnie z ruchem wskazówek zegara aby zlikwidować ewentualne luzy i ustaw pozycje koła na TDC (górny punkt martwy)
4. Dokręć ogranicznik (sworzeń) i usuń sworznie blokujące
Sprawdź zpasowanie znaków jeszcze raz
Momenty dokręcania śrub
Śruba napinacza paska rozrządu 10-12Nm
5. Zamontuj wszystkie usunięte komponenty w kolejności przeciwnej do zdejmowania
a. Zamontuj wspornik silnika
Momenty dokręcania śrub 43-55Nm
b. Zamontuj dolną obudowę paska rozrządu
Momenty dokręcania śrub
7.8-11.8Nm