Autor Wątek: Temperatura robocza silnika 2.0 MPI '11  (Przeczytany 4095 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MrQ

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 85
Temperatura robocza silnika 2.0 MPI '11
« dnia: 10 Wrzesień 2017, 22:41:20 »
Jak w temacie... Jaka jest temperatura robocza tego silnika? Według zapalających się prostokącików na desce wygląda mi to na okolice 80 stopni (nie zapala się blok który sąsiaduje z liczbą 90) praktycznie niezależnie od warunków atmosferycznych. Pytam bo przy tej temperaturze czujnik temperatury reduktora gazowego osiąga w porywach 75 stopni, a jak dodam gazu to spada poniżej 70 i nie wiem czy to normalne czy szukać problemu :)

Offline Robik

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 180
Temperatura robocza silnika 2.0 MPI '11
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Wrzesień 2017, 06:33:24 »
To jest sytuacja standardowa, wskaznik dziala prawidlowo przelaczanie na gaz zapewne nastepuje na krotko przed pojawieniem sie pierwszej kreski wskaznika temp. Pamietaj o sprawdzeniu luzow zaworowych bo wiesc niesie ze lubily w tych silnikach padac glowice wlasnie ze wzgledu na brak regulacji juz w okolicach 100tys.km przebiegu.

Offline MrQ

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 85
Temperatura robocza silnika 2.0 MPI '11
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Wrzesień 2017, 12:06:51 »
To że gaz mi się włącza przy 35 stopniach to ja wiem, chodzi raczej o to że zawsze myślałem że temperatura robocza silników benzynowych chłodzonych cieczą to ~90 stopni, a nie ~80, stąd moje zdziwienie.

Co do luzów to póki co mam ok 50000 przebiegu więc chyba mam jeszcze czas na kontrolę? :)

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
Temperatura robocza silnika 2.0 MPI '11
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Wrzesień 2017, 19:21:56 »
MrQ Zanim założysz nowy temat użyj funkcji szukaj (jest na górnej belce forum z lewej strony) znajdź podobny temat (może nie być tam odpowiedzi) i tam dopisz pytanie.

http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4862&highlight=temperatura

Cytat: "Robik"
w tych silnikach padac glowice wlasnie ze wzgledu na brak regulacji juz w okolicach 100tys.km przebiegu.


Cytat: "MrQ"
Co do luzów to póki co mam ok 50000 przebiegu więc chyba mam jeszcze czas na kontrolę? :)


90 tyś km to jest harmonogram kontroli luzów zaworowych jeśli silnik jest zasilany benzyną przy LPG jest już za późno.

Offline MrQ

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 85
Temperatura robocza silnika 2.0 MPI '11
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Wrzesień 2017, 11:55:50 »
Cytat: "kosmos2011"
MrQ Zanim założysz nowy temat użyj funkcji szukaj (jest na górnej belce forum z lewej strony) znajdź podobny temat (może nie być tam odpowiedzi) i tam dopisz pytanie.

http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4862&highlight=temperatura


Dzięki, nie dotarłem w moich poszukiwaniach aż tak daleko ;)

Cytat: "kosmos2011"

90 tyś km to jest harmonogram kontroli luzów zaworowych jeśli silnik jest zasilany benzyną przy LPG jest już za późno.


Rozumiem, wezmę pod uwagę.