nie napisałeś czy na obu paliwach tak sie dzieje, od kiedy masz gaz? od kiedy pojawia sie szarpanie?
moze cewka juz dogorywa- na szybko- spróbuj zmniejszyć przerwe na świecach na ok 0,7/0,8 mm jak objawy na troche ustapią to masz wynik. jak nie to idźmy dalej.
dobra diagnostyka komputerowa (niestety są warsztaty, które niektórych błędów nie wykryją- u mnie był bład czujnika spalania stukowego- na 3 warsztaty 1 nie widział blędu, sugeruje albo aso, albo dwa różne zwykle serwisy.
moze instalka brc (na 99% masz puszczoną tylko autokalibracje albo bardzo słabe strojenie- taka mentalność gazowników od brc) rozjeżdza korekty ecu przez co sterownik np leje na bogato- silnik jest zalany gazem (benzyną) i nie ma mocy- mozesz sprobowac zrobić 50-60 km na samej benzynie aby korekty się troche uspokoily, czasem pomaga jak lpg jest tragicznie "strojone"
na mapie:
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1BQTG8bV_c2dg6p2oM49CjxrJDsIznajdź warsztat w okolicy (chyba Nowotczyński, ok 100 km od Ciebie)- umów sie na serwis i porządne strojenie z AFRem!! (szkoda glowicy- u mnie na strojeniu na korekty z AFR po 40 tys km luz zaworowy na wydechach nie zmienił się ani trochę, wiec mit jakoby G4GC się nie nadawał do gazu można obalić, mam nadzieję że kontrolujesz luz , tzn robisz pomiary co ok 20 tyś km...?