Sie ma!!!
Właśnie Sie stałem właścicielem i30 1,6GRDI, a że z dislem wcześniej miałem mało wspólnego mam kilka pytań...
- mój hultaj, ma przejechane 241 tys km ( zrobione przez przedstawiciela ) i jest jeszcze na gwarancji…. Na gwarancji miał wymienianą turbinę… teraz czekam za padną w tryski…. I pytanie czy lepiej jechać na przegląd do ASO i jak by co to wymienią wtryski na gwarancji? Czy dać do serwisu BOSCHa i ASo się nie przejmować?
- Rano, w ciepłe dni potrafią falować obroty. Czy to normalne przy tym przebiegu? Domyślam się ze wtryski mogą być już nie ten teges… może potraktować je preparatem do czyszczenia w trysków? Czy może czyszczeniem ultra dźwiękowymi?
3. czy to normalne, ze na trasie 280km w jedna stronę, na zegarze nie pojawiło się nagrzanie do 90stopni
Nie zagrzał się do 90 stopni? Jak jest stała temperatura pracy tego silnika?
Dzięki za odpowiedzi
trzasek