Dzięki kolego Kosmos, zainspirowałeś mnie do naprawy sprzęgła. Nie boję się mechaniki, wszystkie swoje poprzednie auta starałem się naprawiać sam, dlatego decyzja została podjęta. U mnie padło łożysko, z dnia na dzień było coraz głośniej. Zakupiłem na szrocie dyferencjał do santa fe II wraz ze sprzęgłem 47800-39300. Sprzęgło bez luzów na łożysku, po zdemontowaniu mechanizm jak nowy. Moje zdemontowane z auta, luz na łożysku, uszczelniacz puszczał wodę. Wniosek: można zamiennie stosować sprzęgło 47800-39300 w miejsce 47800-39000 pamiętając o zmianie flanszy wału napędowego, bo tym oba się różnią. Jeżeli chodzi o samą robotę, to mając pojęcie o mechanice i mając trochę odwagi jest to do zrobienia w warunkach domowego warsztatu. Wymiana przyniosła efekt bo w aucie jest cicho. Teraz zabieram się do regeneracji sprzęgła z mojego auta, tj. wymiany łożyska i uszczelniacza, niech sobie leży sprawne.