Właśnie wróciłem z regeneracji DPF z Łodzi z gwarancją roku na czyszczenie... 850zl i filtr się nadal chce wypalać...
Dlaczego? Przebieg 220tys km. Spalanie 5-5,5L na 100km. Od pewnego czasu wzrosło o 1 litr na 100km... i kiedy proces wypalania się rozpoczynał dosłownie jakby ktoś mi zaciągał lekko reczny.
Więc czyszczenie.
Problemy wynikające ze zwiększonego spalania mogą wiązać się z przepustnica, EGR lub i DPF.
Zobaczymy jak będzie dalej ale jeśli ktoś kto pisze że częste procesy wypalania DPF to nic takiego to jest kompletnym ignorantem i nie wie co się dzieje. Jest to szkodliwe dla wtrysków , oleju, turbo i żywotności sinika. Wtryski leją paliwo które nie jest wypalane, trafia do oleju... Konsekwencje mogą być tragiczne...
Wypalanie DPF objawia się zwiększonym spalaniem chwilowym komputera. Hamujac biegami nadal widzimy na desce komputera spalanie.
Jestem bardzo zawiedziony... Nigdy więcej diesla. Już nie będę tłumaczył że głównie autostrada itd.