Witam wszystkich użytkowników pozwolę sobie podpiąć się pod temat, bo nie mogę założyć nowego wątku, a ten jest najbliższy mojemu problemowi. Zwracam się z prośbą o pomoc w temacie częstego wypalania DPF.
W moim aucie i30 FD 2008, 1.6 crdi 116 KM, wypalanie następuje praktycznie po każdym odpaleniu i rozgrzaniu auta. DPF był poddawany regeneracji po czym wykonałem potrzebne adaptacje, mocy nie brakuje, auto nie wchodzi w tryb awaryjny.
W aucie występuje błąd p0472,którego nie da się skasować. Sprawdzałem czujnik różnicowy miernikiem i napięcie na nieodpalonym silniku to 1,01 V po odpaleniu i przegazowaniu wzrasta do 1,04 V i to wydaje się ok, A mimo to komputer diagnostyczny pokazuje 0 różnicy ciśnień.
Może ktoś spotkał się z takim problemem lub może ktoś jest w stanie podpowiedzieć mi, na którym pinie we wtyczce do sterownika powinien być sygnał z czujnika różnicowego, bo podejrzewam przerwę na tym przewodzie.