AUTOMATYCZNE TESTOWANIE VAS
System w chwili załączenia przeprowadza test czujników. Jeśli mamy otwarte drzwi lub klapę silnika wówczas załączenie alarmu zostanie potwierdzone trzema impulsami (opcja). System przechodzi w stan czuwania po 30 sek. od chwili jego załączenia. Opóźnienie to pozwala na przeprowadzenie testu sprawności poszczególnych obwodów wejściowych. Aktywność czujnika spowoduje, że dioda LED świecić będzie w sposób ciągły. Po 30 sekundach system wyłączy uszkodzony obwód, po czym przejdzie w stan czuwania. Syrena krótkimi impulsami zasygnalizuje, który obwód jest uszkodzony.
• 1 impuls syreny - czujnik drzwi
• 2 impulsy syreny - czujnik klapy silnika lub czujnik dodatkowy
• 5 impulsów syreny – stacyjka
• 6 impulsów syreny – słaba bateria w pilocie
PAMIĘĆ ALARMU
Jeśli w trakcie czuwania był wyzwolony alarm, wówczas podczas wyłączania systemu syrena jednokrotnie wygeneruje dwa impulsy oraz po załączeniu stacyjki dioda LED jednokrotnie wygeneruje 5 sekundowy impuls. Natomiast sprawdzenie, który z czujników spowodował ostatnie cztery alarmy odbywa się poprzez naciśnięcie małego przycisku pilota przy załączonej stacyjce w stan zapłon. Dioda LED krótkimi impulsami wskaże, który z czujników spowodował ostatnie cztery alarmy.
• 1 impuls syreny - czujnik drzwi
• 2 impulsy syreny • czujnik klapy silnika łub czujnik dodatkowy
• 5 impulsów syreny – stacyjka
• 6 impulsów syreny – słaba bateria w pilocie