Skłonił bym się ku temu że: (mogę się mylić)
1.Spadek napięcia na nowym akumulatorze do 6 V oznacza bardzo duży prąd który gdzieś popłynął, i powinien zadziałać bezpiecznik jakiś, bo jak mi się wydaje wszystkie odpływy są zabezpieczone bezpiecznikiem. Chyba że zwarcie do masy ale to chyba mało prawdopodobne i musiało by być specyficzne :roll: , nie wykluczone, jednak tu mało prawdopodobne. Podsumowując wątek spadku napięcia prawdopodobnie coś się koledze omsknęło podczas pomiaru. oby. :mrgreen: ,tego życzę.
2. Bilans elektryczny (energrtyczny?)- czyli ile prądu potrzebujemy, a ile zapewni nam alternator.
i tu jak kolega wspomniał akumulator jest zbyt duży, to nie zawsze oznacza że będzie niedoładowany bo to zależy od warunków eksploatacji (ilość rozruchów /czas jazdy- czyli ładowania) ale jest takie ryzyko, na to nakłada się ile urządzeń poza fabrycznych jest zainstalowanych i ten prąd z alternatora konsumują. Jak pozbierać to do kupy to prądu może być za mało i akumulator tym bardziej może po roku dednąć. Jak będzie niedoładowany.
Zostawiam do przemyśleń, bo kolega sam wie czy oprócz kamery coś jeszcze tam jest dołożone.
No i czasami masy brakuje - brudne/zaśniedziałe styki, luźne połączenia bywają sprawcą dziwnych problemów.
Eterycznie więcej chyba nie pomogę, pozdrawiam. :mrgreen: