Witam serdecznie.
Na wstępie zaznaczę, iż uczyniłem jak należy i przywitałem się już w „Powitalni”. No ale do rzeczy.
Pozwoliłem sobie założyć ten temat, a właściwie przypomnieć, ponieważ pamiętam, iż na „starym forum” miała miejsce bardzo żywa dyskusja na temat rdzewiejących tylnych klap w i20, a tym samym nieustająco pojawiające się pytanie o to, czy i20 jest ocynkowany. Zapewne osoby pamiętające temat wiedzą, natomiast osoby, które świeżo co nabyły i20 się dowiedziały, że według posiadanej wiedzy sprzedawców Hyundai`a, a może bardziej według ich przekonania, i20 jest ocynkowany. I to cały (jak Audi 80?). Przynajmniej tak im mówią na szkoleniach, a oni tak nam w salonach. Prawda ma się jednak troszeczkę inaczej. Według moich telefonicznych ustaleń (dzwonienie bezpośrednio do Hyundai`a nie przyniosło skutku, ponieważ nikt tam nie odbiera telefonów), podczas rozmowy z pracownikiem autoryzowanego serwisu Auto GT w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 95 dowiedziałem się, że i20 jest ocynkowany, ale tylko od wewnątrz. Zapewne jest to związane z gwarancją na perforację blach. O więcej szczegółów już nie pytałem.
No i czar prysł jak bańka mydlana …
To tyle w temacie ocynkowania i20 z mojej strony.
Pozdrawiam.