Przerabiałem temat z 6 mieś temu

Misie udało wszystko wyregulować , lepiej od mechanika.
Fakt ze podchodziłem do tego kilka razy zanim metoda prób i błędów w końcu wszystko zrobiłem na cacy.
U mnie był jeden problem. poza musową wymiana okładzin bo się skończyły.
Moja rada ściągnij tarcze i zaciągnij ręczny po czym zwolnij i zobacz czy "mechanizm który przy kole jest połączony z linka odbija do pozycji wyjściowej " .
Ja kilka razy regulowałem ale zawsze nic z tego nie bylo bo bez sensu regulowac jak mechanizm nie odbija.
Przeczyścić odrdzewić.
Ja użyłem octu i chyba sody pozostawiając ten mechanizm i sprężynki itd na 1-2 dni , ładnie prawe wszystko zlazło. następnie dobrze nasmarować wszystko zamontować i dopiero wyregulować

Jestem raczej zielony w mechanice, ale parę rzeczy sam zrobiłem , i się namęczyłem zanim doszedłem do tego co jest przyczyna
