Autor Wątek: [Getz TB] [Getz TB] Getz nie wkręca się na obroty  (Przeczytany 3193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline getz_poczatkujacy

• HKP
  • **
[Getz TB] Getz nie wkręca się na obroty
« dnia: 15 Kwiecień 2017, 16:04:43 »
Witam . Jestem początkującym getzomaniakiem . Mój problem polega na tym że getz wkręca się do 3 tys obrótów pózniej się dławi strzela wali ogniem z rury i chwile zalapie dalej nie idze . Getz 2008 rok 1.1 12v . Wymieniłem do tej pory świece , kable , cewki , sondy lambda , drugi komputer , oraz zmierzyłem ciśnienie na cylindrach, wydłubałem kata, zalałem do czyszczenia wtrysków . Proszę o odpowiedz i przepraszam jeśli ktoś taki temat napisał
« Ostatnia zmiana: 20 Czerwiec 2020, 20:45:40 przez Brt »

Offline Scorpio

• Giełda
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Kwiecień 2017, 21:52:12 »
Podpinany pod komputer? Masz Lpg? Filtr paliwa wymieniony?

Jeżeli powyższe opcje odpadają to moje pierwsze skojarzenia - przestawiony rozrząd lub padająca pompa paliwa.

P.S. Jak odkręcasz korek wlewu paliwa słyszysz syczenie?

Offline getz_poczatkujacy

• HKP
  • **
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Kwiecień 2017, 11:14:30 »
Getz nie posiada Instalacji LPG , był podpinanany pod komputer , nie wykazuje rzadnych błędów , do rozrządu nie zagladałem, ale myśle że jakby był przestawiony to  by nie równo pracował na biegu jałowym ale tak nie jest pracuje równo nie stuka ( Mozesz mieć racje z rozrzadem , zobacze ) a o pomnie paliwowej z tym syczeniem to o co ci chodzi , mógłbyś rozwinąć

Offline robaszek127

• Giełda
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Kwiecień 2017, 16:49:00 »
Jak wyżej popatrzyć należy na rozrząd. Mógł pasek przeskoczyć o ząbek i wtedy są też problemy z obrotami.

Offline Scorpio

• Giełda
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Kwiecień 2017, 06:51:43 »
Cytat: "getz_poczatkujacy"
a o pompie paliwowej z tym syczeniem to o co ci chodzi , mógłbyś rozwinąć