Miejski Hyundai udaje terenówkę


14-05-07

Przez kilka lat obecności na rynku Hyundai ix20 dał się poznać jako zwinny samochód rodzinny, który najlepiej czuje się w środowisku miejskim. Jak się okazuje, można też stworzyć ix20 w wersji pseudo-terenowej, która swoim wyglądem sugeruje, że jej jedynym żywiołem są nie tylko zatłoczone ulice metropolii.

Z myślą o rynku niemieckim importer przygotował limitowaną do 500 egzemplarzy serię specjalną Hyundai ix20 Crossline. Z zewnątrz samochód poznać można po takich akcentach jak plastikowe nakładki na nadkola oraz progi, a także dzięki aluminiowym elementom chroniącym podwozie. Karoseria występuje w specjalnym kolorze białym Creamy White.

Hyundai ix20 Crossline wyróżnia się też dzięki bogatej ofercie wyposażenia, na którą składają się m.in. 17-calowe felgi, klimatyzacja, kierownica oraz gałka drążka zmiany biegów pokryte skórą, jak również asystent parkowania. Klienci mają do wyboru łącznie trzy jednostki benzynowe oraz jeden silnik Diesla, które generują moc między 90 a maksymalnie 125 KM.

Ceny wersji Hyundai ix20 Crossline startują na rynku niemieckim z poziomu 18 900 EUR.

źródło: www.samar.pl






Jakościowy wzrost Hyundaia


14-05-07

W pierwszym kwartale bieżącego roku Hyundai odnotował wzrost na europejskim rynku motoryzacyjnym oraz zrealizował cele jakościowe firmy, ustalone na początku roku.

Na pięciu wiodących pod względem sprzedaży moto-rynkach europejskich (Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Francja oraz Hiszpania) Hyundai zwiększył sprzedaż do klienta indywidualnego i flotowego odpowiednio o 16% i 17%, wyprzedzając branżę w obu tych sektorach.  

"Mamy bardzo pozytywne sygnały dotyczące organicznego wzrostu branży w pierwszym kwartale i cieszymy się, że Hyundai rozwija swój biznes w dochodowych obszarach - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe. "Koncentrujemy się na utrzymywaniu długoterminowego, zrównoważonego wzrostu, który pomoże nam osiągnąć cel, jakim jest 5% udział w rynku w roku 2020".

Wprowadzenie do sprzedaży Hyundaia i10 nowej generacji znacząco wpłynęło na wzrost w pierwszym kwartale. Firma zebrała około 58 000 zamówień na ten model od momentu pojawienia się go na rynku pod koniec 2013.   

Wspomniany reprezentant segmentu A przyczynia się do dobrego wyniku finansowego firmy dzięki dominującej sprzedaży i10 w wyższej wersji wyposażeniowej (82%).

Klienci Hyundaia w pierwszym kwartale mogli także skorzystać z atrakcyjnego finansowania oferowanego przez firmę. Finansowa penetracja Hyundaia zwiększyła się o 25% na pięciu wiodących rynkach i aktualnie wynosi 40,5%.

Według danych stowarzyszenia ACEA, 109 320 rejestracji w pierwszym kwartale zapewniło marce Hyundai około 3,3-procentowy udział w europejskim rynku nowych samochodów.

żródło: www.samar.pl






Najpopularniejsze Hyundaie w USA


14-05-03

Elantra to aktualnie lider sprzedaży nowych samochodów marki Hyundai w USA. Na rynku polskim występuje w ofercie koncernu pojazd o takiej samej nazwie. To kompaktowy sedan o dynamicznej, nowoczesnej sylwetce nadwozia.

Najchętniej kupowane modele marki Hyundai na rynku amerykańskim w pierwszym kwartale bieżącego roku to kolejno:
 1. Hyundai Elantra: 53 237 egzemplarzy (2013: 54 546)
 2. Hyundai Sonata: 40 253 egzemplarzy (47 285)
 3. Hyundai Santa Fe: 23 440 egzemplarzy (19 446)
 4. Hyundai Accent: 16 008 egzemplarzy (13 914)
 5. Hyundai Tucson: 12 116 egzemplarzy (11 010)
 6. Hyundai Veloster: 6 686 egzemplarzy (6 357)
 7. Hyundai Genesis: 5 236 egzemplarzy (8 113)
 8. Hyundai Azera: 2 118 egzemplarzy (2 709)
 9. Hyundai Equus: 918 egzemplarzy (814)
10. Hyundai Veracruz: 1 egzemplarz (136)

Łącznie klienci za Oceanem kupili nieco ponad 160 000 nowych samochodów marki Hyundai, czyli o około 2,6% mniej niż w pierwszym kwartale roku ubiegłego.

 

źródło: www.samar.pl






0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 28 następna ->
Linki

Zaprzyjaźnione Portale
Copyright 2012, HYUNDAI KLUB POLSKA Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Designed by Shadow.