Autor Wątek: światła do jazdy dziennej  (Przeczytany 13369 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline srbastek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 356
światła do jazdy dziennej
« Odpowiedź #15 dnia: 24 Maj 2017, 13:28:28 »
Udało się "wydłubać" zaślepkę z sensora, idą 3 kabelki (czarny i dwa zielone)

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
światła do jazdy dziennej
« Odpowiedź #16 dnia: 26 Maj 2017, 19:34:05 »
II
.

Offline srbastek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 356
światła do jazdy dziennej
« Odpowiedź #17 dnia: 26 Maj 2017, 22:30:20 »
Czyli to by zadziałało.
A masz jakiś pomysł aby drl OEM zadziałało?

Cytat: "srbastek"


Po sprawdzeniu miernikiem pin z przewodu masowego nie jest podłączony z bezpiecznikiem. Czy może się udać taka opcja:

Wypiąć/dodać do przewodu różowego (BCM) jedno gniazdo z bezpiecznikiem i podłączyć wtedy pod masę? Ominąć bezpieczniki?

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
światła do jazdy dziennej
« Odpowiedź #18 dnia: 31 Maj 2017, 21:26:03 »
BCM 95400-2L105 jaki jest u Ciebie obsługuje DRL.

DRL działa w ten sposób że jak ustawisz przełącznik świateł na pozycyjne i wyłączysz silnik to światła same zgasną.

Żeby światła same się włączały trzeba wymienić manetkę i dodać czujnik.

Offline srbastek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 356
światła do jazdy dziennej
« Odpowiedź #19 dnia: 01 Czerwiec 2017, 08:45:23 »
Trochę mnie zbiłeś z tropu.
Ale dziękuję za informację :)

Myślałem nad takim czymś z bezpiecznikami:
Znajomy pomierzył mi w bezpiecznikach wyjście z bezpiecznika DRL (masa, niebieskie M) i nie jest połączone (brak piii) i myślałem nad dołożeniem swojego bezpiecznika przed resztą (fioletowe B).
Ale w takiej sytuacji nie ma sensu :)